بیش از ۷۰۰ نفر در روند اجرای انتخابات در شهرستان خوسف همکاری داشتند

 

به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی؛ سیدعلی حسینی امروز جمعه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران به فعالیت ۴۳ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان خوسف اشاره کرد. 

رئیس ستاد انتخابات خوسف از همکاری بیش از ۷۰۰ نفر در روند اجرای انتخابات در این شهرستان خبر داد و گفت: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان، بخشداران و … برای برگزاری انتخابات در حال خدمات رسانی هستند. 

انتهای پیام

وی تصریح کرد: مردم خوسف از ساعت ۸ صبح و از ابتدای فرآیند رأی گیری برای شرکت در مرحله دوم انتخابات پای صندوق های رأی حاضر شده اند. فرماندار خوسف با اشاره به تمهیدات فراهم شده در راستای برگزاری انتخاباتی با دقت ، سلامت ، شفافیت و امنیت اظهار داشت : از ساعت ۵ صبح امروز (۲۱ اردیبهشت‌ماه) فرآیند توزیع صندوق‌ها و ملزومات اخذ رأی در شعب آغاز و رأس ساعت ۸ صبح اولین رأی از شهروندان اخذ گردیده است. 

حسینی با تأکید بر اینکه خوسف همواره جزو شهرستان های با تعداد مشارکت بالا بوده، اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه شهرستان همانگونه که در مرحله اول انتخابات ثابت کردند پای کار نظام هستند ، امروز نیز با حضور در صحنه این حماسه را تکرار خواهند کرد.

خبرنگار:مرضیه شهریاری



منبع

بخوانید:  قوانین موجود، تولید را با چالش روبه‌رو می‌کند