بیش از ۹۳ میلیون تردد در شبکه راه‌های خراسان شمالی ثبت شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: طی ۱۱ ماه امسال بیش از ۹۳ میلیون و ۸۳۶ هزار تردد وسایل نقلیه در شبکه راه‌های خراسان شمالی ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام



منبع

وی با بیان این که حدود ۱۷ درصد تردد ورودی خراسان شمالی بیشتر از ۲ روز ماندگاری در این استان داشته است، اظهارکرد: بیشترین تردد وسایل نقلیه از دیگر استان‌ها مربوط به خراسان رضوی (۳۸ درصد)، گلستان (۱۰ درصد) و تهران (۹ درصد) بوده است.

وی تصریح کرد: بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس دارای بیشترین تردد و گراتی – صفی آباد و بالعکس دارای کمترین تردد بوده است.

علی ربانی افزود: در این بازه زمانی بیش از ۹ میلیون وسیله نقلیه از استان خارج و بیش از ۹ میلیون وسیله نقلیه وارد استان شدند که به ترتیب ۴.۷۴ درصد و ۴.۴۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

ربانی، محور‌های گرمه – چمن بید و بالعکس و میامی – گرمه (گرمه) و بالعکس را دارای بیشترین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین دانست و ادامه داد: بیشترین سرعت متوسط تردد در محور فاروج – قوچان (فاروج) و بیشترین سهم تخلف سرعت غیرمجاز در محور چمن بید – گرمه و بالعکس به ثبت رسید.

بخوانید:  کاهش 28 درصدی فوتی های ناشی از برق گرفتگی در خوزستان