تأکید معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، تراب محمدی در جلسه انجمن کتابخانه‌های استان با تقدیر از تلاش‌های مجموعه اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان افزود: تعداد کتابخانه‌ها در تبریز به نسبت جمعیت کم است.

وی تأکید کرد: باید ماراتن انتخابات را جدی بگیریم، به‌ویژه اینکه کارگزاران انتخابات نیز امسال همه تلاش خود را برای تسهیل شرکت باشکوه مردم به کار گرفته‌اند
محمدی گفت: شهرداری‌ها نیز باید اهتمام خود را برای حضور هر چه باشکوه‌تر مردم در پای صندوق‌های رأی به کار بندند. 
 
 انتهای پیام



منبع

محمدی اضافه کرد: کتابخانه‌ها عامل رشد فرهنگی است که افزایش شمار آنها، ذائقه‌ها را تغییر و آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.
 
وی با بیان اینکه تبلیغات کتاب‌خوانی نیز در سطح استان باید افزایش یابد، ادامه داد: جای خوشحالی دارد که بیشترین کتاب‌های به امانت برده شده از کتابخانه‌های استان مربوط به ادبیات و تاریخ است.

محمدی بر لزوم برگزاری میزگردهای رسانه‌ای برای تبلیغ و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در میان مردم تأکید کرد و گفت: باید همه تلاش کنند تا فرهنگ اهدای کتاب در بین مردم ترویج شود.
 
همه سازمان‌ها در برگزاری انتخابات مسئولیت عام دارند
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: وزارت کشور تنها مسئول برگزارکننده انتخابات نیست، بلکه همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در زمینه مشارکت افزایی مسئولیت عام دارند.

وی افزود: نهاد کتابخانه‌های عمومی استان نیز باتوجه‌به گستردگی گروه هدف آن می‌تواند نقش مهمی در برگزاری انتخابات داشته باشد.
 
محمدی ادامه داد: انتخابات هر چه باشکوه‌تر باشد، به نفع نظام و کشور و مردم بوده و حضور پرشور در انتخابات، ادای دین به خون شهدای عزیز است.

بخوانید:  چه کسانی با خطر بالای حمله قلبی روبرو هستند؟