تاریخچه تقابل‌های آرژانتین و کرواسی در جام جهانی+ عکس

دو تیم کرواسی و آرژانتین در حالی در نیمه نهایی جام جهانی به مصاف هم می‌روند که در دیدارهای گذشته آنها، رقابت نزدیک و پایاپایی وجود داشته است.

همچنین شطرنجی‌ها و آلبی سلسته ۲ دیدار در جام جهانی داشتند که هر دو بازی در دور گروهی انجام شده است. نخستین بازی این دو تیم در جام جهانی به سال ۱۹۹۸ بازمی‌گردد. در آن دیدار آرژانتینی‌ها موفق شدند تا با یک گل از کرواسی را شکست دهند. در پایان جام جهانی ۱۹۹۸ کرواسی به مقام سوم رسید و آرژانتین در یک‌چهارم نهایی مقابل هلند حذف شد.

دومین دیدار آرژانتین و کرواسی در جام جهانی ۲۰۱۸ اتفاق افتاد. آنها باز هم در مرحله گروهی با هم همگروه شدند ولی این بار نوبت تیم کرواسی بود که با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند. کرواسی در این مسابقه با نتیجه عجیب ۳ بر ۰ برنده شد.





منبع


آیا این خبر مفید بود؟

تاریخچه تقابل‌های آرژانتین و کرواسی در جام جهانی +عکس

تاریخچه تقابل‌های آرژانتین و کرواسی در جام جهانی+ عکس

دیدار آرژانتین و کرواسی در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ نخستین و حساس‌ترین دیدار این دو تیم در مرحله حذفی جام جهانی است. کرواسی با پیروزی در این دیدار می‌تواند برای دومین دوره پیاپی جام جهانی به فینال این رقابت‌ها صعود کند. آرژانتین هم می‌تواند با شکست کرواسی، ضمن گرفتن انتقام از شطرنجی‌ها یک گام به پایان حسرت ۳۶ ساله خود نزدیک شود.


به گزارش برنا؛ یکی از دیدارهای دیدنی نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میان کرواسی و آرژانتین برگزار خواهد شد.

آرژانتین و کرواسی امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در نیمه نهایی جام جهانی به مصاف هم می‌روند.

آنها در مرحله یک‌چهارم نهایی با رقیب سنتی خود در جام جهانی، یعنی هلند روبرو شدند و در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند.