تامین آب برای باغات انگور تاکستان در اولویت قرار گیرد

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تخصیص حقابه از سد نهب برای تامین نیاز کشاورزی تاکستان از مهمترین اولویتهاست و در این راستا باید با تامین آب بخش کشاورزی به اشتغال و تولید کمک کرد.


وی بیان کرد: تامین آب برای ۱۴ شهر و 94 روستای استان از محل انتقال آب سد طالقان در دستور کار قرار دارد و امیدواریم این کار با مشارکت بخش خصوصی تسریع شود.


نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از راه های روستایی تاکستان فرسوده شده و به مرمت و بهسازی نیاز دارد و در کنار آن تامین اعتبارات خانه های بهداشت روستایی نیز با کمکدولت و مجلس باید پیگیری شود.





منبع

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین آب شرب و کشاورزی برای باغات انگور از مهمترین مشکلات منطقه است که باید برای آن تدبیر شود.

بخوانید:  نانوپلاستیک‌ها از خاک به گیاهان و حشرات و ماهی‌ها

 





به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رجب رحمانی عصر شنبه در جلسه شورای اداری بخش اسفرورین که با حضور استاندار قزوین برگزار شد اظهارداشت: در شراتیط کنونی مهمترین چالش استان قزوین موضوع آب است که باید برای آن تدبیر کرد.


تامین آب برای باغات انگور تاکستان در اولویت قرار گیرد

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین تصریح کرد: برای تقویت صندوق کشاورزی تاکستان(صندوق کشمش) اقدام شده و اعتبارات مورد نیاز این صندوق تخصیص یابد.


آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف