تامین نیازهای بهداشتی و درمانی مردم قزوین در اولویت قرار گیرد


تامین نیازهای بهداشتی و درمانی مردم قزوین در اولویت قرار گیرد

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

 





به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ جلسه شورای برنامه ریزی استان روز شنبه با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار، لطف الله سیاهکلی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری برگزار شد.

محمد بیگی یادآورشد: تخصیص ندادن اعتبار برای طرح ادرو یار از دیگر مشکلاتی است که نشان می دهد دولت در این زمینه جدی نبوده و کارها مغفول مانده است.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در استان قزوین اخیرا 39 پزشک متخصص جذب شد اما چون نتوانستند مسکن مناسبی برای اقامت آنها تهیه کنند شنیده می شود 13 نفر درخواست خروج از استان را داده اند که این وضعیت می تواند به ما اسیب برساند لذا درخواست می کنیم از محل اعتبارات مولد سازی یا بودجه توازن این مشکل برطرف شود تا از خدمات این پزشکان برخوردار شویم.

فاطمه محمد بیگی در این نشست اظهارداشت: سلامت مردم بسیار اهمیت دارد و انتظار داریم اعتبارات بخش بهداشت ودرمان مصوبات سفر سریعتر پرداخت شود تا طرح های بیمارستانی وارد فاز اجرایی شود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت بهداشت و سلامت مردم بایستی اعتبارات مصوب سفر در این بخش سریعتر تخصیص یابد تا طرح های بیمارستانی به سرانجام برسد.


آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام

بخوانید:  حجاب استایل ها عامل گرانی پوشاک!

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه علیرغم تاکید رهبری در خصوص قانون جوانی جمعیت دولت هنوز اعتباری برای این کار اختصاص نداده و نتوانستیم به اهداف دست یابیم.