تاپ در فهرست شرکت‌های برتر ایرانی با رویکرد رشد سریع

به‌همین منظور، تاپ در سال‌های فعالیت خود با به‌کارگیری هدفمند سرمایه‌های انسانی و مالی توانسته است که با سرعت قابل توجهی به اهداف خود نزدیک شود و شناخت درستی از نیاز کاربر ایرانی پیدا کند. 


آیا این خبر مفید بود؟

مراسم IMI-100 در مرکز همایش‌های صداوسیما، میزبان مدیران بسیاری از مدیران شرکت‌های داخلی، از جمله مدیرعامل شرکت تابان آتی پرداز بود. در این همایش از مجموعه تاپ به پاس رشد سریع و تلاش بالای این مجموعه در ارتقای حوزه فین‌تک ایران تقدیر شد. به‌همین منظور نام تاپ در فهرست شرکت‌های برتر ایرانی با رویکرد رشد سریع قرار گرفت.





منبع

شرکت تابان آتی پرداز که با نام تجاری تاپ در میان ایرانیان شناخته می‌شود، با تمرکز بر مهم‌ترین شاخص‌های اقتصادی، قدمی مهم برای رشد بیشتر حوزه فین‌تک در ایران برداشته است. افزایش هرچه بیشتر بهره‌وری، کمک به ارتقای رفاه کاربران ایرانی و حضور مؤثر در رشد اشتغال‌زایی را می‌توان از اهداف اصلی این مجموعه دانست.


تقدیر از تاپ به پاس رشد سریع، گواهی بر این ادعا محسوب می‌شود. در سوپر اپلیکیشن تاپ اصلی‌ترین خدمات خودرو همچون استعلام و پرداخت خلافی، پرداخت عوارض، بیمه‌های بدنه و شخص ثالث، تعمیرگاه و کارواش در محل و… پوشش داده شده است. همچنین انواع سرویس‌‎های کارت‌به‌کارت، سلامت، گردشگری، خرید شارژ و اینترنت، بازار سرمایه، استعلام وضعیت گذرنامه و… در این اپلیکیشن ارائه می‌شود. 

بخوانید:  ورود دسته ی عزاداری در حرم حضرت عباس (ع) در شب شهادت حضرت مسلم (ع)

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


|