تاکنون ۶۰۵ فرصت سرمایه گذاری به ارزش ۴۴۱۲ میلیون یورو در مازندران شناسایی شده است

این مسئول تصریح کرد: در بخش سرمایه گذاری خارجی امسال ۶ مجوز صادر شده است و این در حالی است که در طول ۴۳ سال ۴۱ محوز صادر شده است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، اسماعیل هاشمی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران در چهارمین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان که با محوریت شهرستان های بابل، بابلسر و فریدونکنار در بابل برگزار شد، با عنوان اینکه مهم ترین شاخص در دنیا توسعه انسانی است که در مازندران این میزان هشت دهم درصد است و استان مازندران به لحاظ عددی با بسیاری از کشورها برابری می کند، خاطرنشان کرد : ۳۳۶ هزار میلیارد ریال تولید ناخالص داخلی این سه شهرستان می باشد که سهم بابل ۱۴ درصد و بابلسر ۴/۲ فریدونکنار ۲/۴ است.

اسماعیل هاشمی مدیرکل امور اقتصادی و‌ دارایی استان مازندران در چهارمین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان که با محوریت شهرستان های بابل، بابلسر و فریدونکنار در بابل برگزار شد، گفت: تاکنون ۶۰۵ فرصت سرمایه گذاری به ارزش ۴۴۱۲ میلیون یورو در استان شناسایی شده است. ‎

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

وی ادامه داد: شهرستان بابل بالغ بر ۲۶۰ هکتار و ۳۴۶ واحد صنعتی فعال دارد و با ۵۶۰ هزار تن مرکبات رتبه اول تولید مرکبات استان را داراست و در المپیاد علمی سال ۹۹ بابل ۶ مدال را به تنهایی کسب کرده است.


تاکنون ۶۰۵ فرصت سرمایه گذاری به ارزش ۴۴۱۲ میلیون یورو در مازندران شناسایی شده است


|