تاکید شریعتی بر تقویت گمانه رد صلاحیت غلامرضا تاجگردون

وی با دعوت از مراکز نظارتی ارشد کشور از جمله قوه قضاییه و شورای نگهبان گفت : چرا یک هیات اجرایی صلاحیت آن داوطلب را رد کرده است، ولی تحت فشار فرماندار و دادستان طبق صورتجلسه و امضاء اعضای هیات اجرایی به تغییر رای از رد صلاحیت به تایید صلاحیت انجام می پذیرید.

وی صراحتا، از ناتوانی مسئولان اجرایی در پافشاری بر رد اعتبار آن دواطلب بر اساس ماجراهای رخ داده در آن شهرستان ، بیان داشت : مسئولان اجرایی گچساران تایید صلاحیت غلامرضاتاجگردون را به مرکز ارجاع دادند. 

یادآور می شود ؛ جشن بزرگ ملی مردم سالاری دینی، مقارن با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و همزمان با دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند سال جاری (۱۰ روز و دقیقه و ۱۷ ثانیه مانده به آغاز ) در سراسر کشور برگزار می شود.

شریعتی با تقویت نتایج گمانه رد صلاحیت آن داوطلب صراحتا تاکید کرد : اگر به این نتیجه رسیدیم، غلامرضا تاجگردون باید رد صلاحیت شود .

وی در ادامه با زیر سوال بردن عملکرد فرماندار و دادستان گچساران گفت : این چه مکانیزمی است که هیات اجرایی کسی را رد می کند، ولی با یک ادله مبنی بر ادبیات واهی در خصوص بر هم خوردن یک شهر، تایید صلاحیت صادر می شود .

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از کهگیلویه‌وبویراحمد ؛ مالک شریعتی نیاسر نماینده تهران و شمیرانات در گفت وگو با فرهیختگان ،ضمن اشاره به یک اشتباه و یادآوری عدم پاسخگویی متولیان امر در خصوص فرایند اشتباه تایید صلاحیت غلامرضا تاجگردون، رد اعتبار شده مجلس یازدهم گفت : هیات اجرایی تحت فشار فرماندار و دادستان شهرستان گچساران ،غلامرضا تاجگردون را تایید صلاحیت کرده است .

بخوانید:  اوسمار رسما سرمربی پرسپولیس شد+ عکس

شریعتی با اشاره به مصداق تعیین تکلیف داوطلب رد اعتبار شده در مجلس یازدهم برای دادستان و فرماندار یک شهرستان گفت : نگرانی از تحت الشاع قراردادن دستگاه های اجرایی از طریق زور ،قدرت و پول مصداق باز کردن از سر خود است.