تاکید فرماندار کرمان بر نظارت قاطعانه بر قیمت عرضه کالاها و خدمات در عید نوروز و ماه مبارک رمضان

فرماندار کرمان از کمیته تنظیم بازار تسهیلات سفرهای نوروزی خواست: با توجه به سفرهای نوروزی و فرارسیدن ماه مبارک رمضان در آن ایام جهت رفاه حال شهروندان و مهمانان با استفاده از تمام ظرفیت‌های کمیته و همراهی دستگاه‌های مربوطه قاطعانه بر قیمت عرضه کالاها و خدمات نظارت کرده و با متخلفان به مطابق قانون برخورد نمایند.

انتهای پیام





بابایی ضمن یادآوری مهمان نوازی مردم شریف کرمان و تجربه موفق پذیرایی از هزاران نفر زائر مرقد سردار سلیمانی در هفته مقاومت تصریح کرد: از ستاد اسکان تسهیلات سفرهای نوروزی می‌خواهیم ضمن رعایت شأن و حرمت مهمانان گرامی، امکانات لازم را در اختیار این عزیزان قرار دهند.

3-کمیته نظارت وتنظیم بازار و خدمات رفاهی

12-کمیته نظارت بر نمازخانه ها و سرویس بهداشتی داخل شهر

برپایه این گزارش؛ 13کمیته با این عناوین تشکیل و آغاز به کار نمود:

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در پایان این جلسه در مورد رئیس و اعضای کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی سال 1402تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان کرمان ابراز داشت: لازم است دستگاه‌های خدمات‌رسان با آمادگی کامل در ایام تعطیلات نوروز در خدمت شهروندان و مسافران عزیز باشند.

او افزود: با توجه به مقارن شدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان می‌توان گفت اوج مسافرت‌ها در روزهای پایانی اسفند ماه و نیمه اول تعطیلات نوروز است.

10-کمیته خدمات بهداشتی،سلامت و محیط زیست

9-کمیته اسکان،رفاه و نظارت و آمار

4-کمیته ارزیابی،عملکرد و پاسخگویی به شکایات

بخوانید:  زیر بنای تمامی تصمیمات کلان  کشور  نیازمند کار فرهنگی است

11-کمیته ستاد اقامه نماز

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی بابایی در اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان کرمان گفت: نوروز امسال پس از گذشت سه سال محدودیت‌های کرونایی و با توجه به اشتیاق زائران برای زیارت مزار سردار سلیمانی پیش بینی می‌کنیم، میزبان تعداد زیادی از هم استانی‌ها و هم‌وطنان عزیزمان باشیم.

1-کمیته هماهنگی امور شهرداریها و دهیاریها

13-کمیته خدمات امداد و نجات

5-کمیته اطلاع رسانی،تبلیغات ،امور فرهنگی و فضای مجازی


آیا این خبر مفید بود؟

8-کمیته خدمات امنیتی،انتظامی و ترافیک شهری

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

2-برنامه ریزی و آمار ستاد اجرایی خدمات سفر

بابایی با تاکید بر جایگاه زیارتی و گردشگری شهرستان کرمان گفت: از شهرداران و دهیاران انتظار داریم ستاد استقبال از مهمانان نوروزی را با رعایت شأن ماه مبارک رمضان و روزه‌داران و البته متناسب با فرهنگ و هنر و موسیقی محلی، باخلاقیت و ابتکار و متفاوت از سال‌های گذشته راه‌اندازی کنند و امکانات لازم و کافی را در اختیار گردشگران قرار دهند.

7-کمیته خدمات حمل و نقل