تا زمانی که نتوانیم گفتمان مشترک داشته باشیم نمی‌توانیم همدلی به وجود آوریم

کلهر با اشاره به درخواست‌هایی که از سوی فدراسیون ها و ادارات کل استان ها به این معاونت ارسال می شود خاطرنشان کرد: بیشترین تقاضا که روسای فدراسیون ها و ادارات کل در هشت ماه گذشته از ما خواستند درخصوص اعتبارات بوده است. حوزه‌های همگانی و روستایی جزو مظلوم ترین بخش ها در هر استان است که نیازمند نگاه ویژه فدراسیون ها و ادارات کل استان ها است.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین درخصوص مشارکت بالای استان‌ها در جام پرچم اظهار داشت: تشکر می‌کنیم بابت حمایتی که از جام پرچم صورت گرفت و یک رویداد بزرگ با نگاه ویژه دولت و وزارت ورزش و جوانان راه اندازی شد. برای اولین بار بود که برای قشری که با محرومیت همراه هستند یک مسابقه بزرگ تدارک دیده شد و این رویداد در دولت عدالت محور سیزدهم درحال برگزاری است.

کلهر: تا زمانی که نتوانیم گفتمان مشترک داشته باشیم نمی‌توانیم همدلی به وجود آوریم

به گزارش خبرگزاری برنا، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در دومین روز همایش ملی مدیران ورزش وجوانان و فدراسیون های ورزشی که امروز با حضور دکتر سجادی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: برای توسعه حوزه فرهنگی و ورزش همگانی با چند محور روبرو هستیم که اولین آن مسئله گفتمان است. تا زمانی که نتوانیم گفتمان مشترک داشته باشیم نمی‌توانیم همدلی به وجود آوریم و افق روشنی داشته باشیم. تشکر می کنم از همه دوستانی که باعث شدند این جمع تشکیل شود که بتوانیم همدلی ایجاد کنیم و با این همدلی به اهداف خود برسیم.

بخوانید:  کوتاهی در بازگشایی مدارس قابل قبول نیست.