تجربه و کارآمدی هاشمی برای ورزش راهگشا است

اسدی در پایان گفت: هاشمی اهل ورزش است و در هر رشته ای که صحبت می شود اطلاعات کاملی دارد که این موضوع قابل ستایش است. برای وزیر ورزش در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانم با کمک همکارانم در فدراسیون دوچرخه سواری کمک حال ورزش ایران باشم.

رسول اسدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص عملکرد کیومرث هاشمی در وزارت ورزش گفت: هاشمی از چهره‌های شناخته شده ورزش است و فکر می‌کنم در شرایط کنونی ورزش، تجربه و کارآمدی او برای ورزش کشور راهگشا بوده است. 

انتهای پیام/



منبع

وی افزود: با توجه به اینکه هاشمی به جنبه‌های مختلف ورزش تسلط دارد و در سمت‌های مختلف، این جنبه‌های متفاوت را تجربه کرده می‌توانیم از تجربیات‌ او در کمیته المپیک و آموزش و پرورش استفاده کنیم و آینده ورزش را تضمین کنیم. 

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص اینکه آیا در این مدت با هاشمی ملاقات داشته یا خیر توضیح داد:چند بار با او درباره مسائل مختلف صحبت کردم و  یک گزارش اجمالی هم به وی دادم. هاشمی یک شناخت کلی از فدراسیون ما داشت و بر اوضاع مسلط بود. وزیر ورزش تنها جزئیات اتفاقاتی که در چند سال اخیر برای فدراسیون دوچرخه سواری رخ داد را نمیدانست که من به او توضیح دادم اما به طور کلی پیشکسوتان را می‌شناختند و در جریان ساختار بود.