تجلیل از بانوان ِمقام‌آورِ استان کرمان در مسابقات کشوری یوگا

چهارمین نشست ۱۴۰۲ یوگا با حضور دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان، مربیان و مسئولین کمیته‌های یوگا در این هیئت در سالن اجتماعات اداره کل ورزش به همراه تجلیل از مقام‌آوران یوگا برگزار شد.

انتهای پیام



منبع

تجلیل از بانوان ِمقام‌آورِ استان کرمان در مسابقات کشوری یوگا

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمید شیردل دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان در این نشست ضمن تشکر از کمیته یوگا در این هیئت اظهار داشت: هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان علاوه بر برگزاری رویداد‌های ورزشی عمومی و همگانی در حوزه ورزش قهرمانی در اعزام تیم‌ها به مسابقات و برگزاری مسابقات استانی با جدیت اقدام می‌کند.
او در این نشست که با حضور مربیان یوگا از سراسر استان برگزار می‌شد، بیان داشت: استقبال مردم از رشته یوگا بی نظیر است و توسعه رشته ورزشی یوگا از سیاست‌های اصلی هیات ورزش‌های همگانی استان کرمان است.
شیردل با اشاره به اینکه کمیته‌های هیئت همگانی در راستای جلب مشارکت بیشتر مردم با هم همکاری می‌کنند؛ افزود: این همکاری، هم‌افزایی به دنبال دارد که کمیته‌ها از ظرفیت‌های هم‌استفاده می‌کنند و رویداد‌های ورزشی با کیفیت و با مشارکت بالا برگزار می‌شود.
دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان اختلاف مربیان باشگاهی را آسیب توسعه رشته یوگا عنوان و تاکید کرد: مربیان باشگاه‌های ورزشی بایستی تحت نظارت کمیته استان و کمیته‌های شهرستانی فعالیت کرده و در رویداد‌های ورزشی همکاری نمایند تا افراد بیشتری با رشته ورزشی یوگا آشنا شوند.
او با اشاره به اینکه همایش‌ها و رویداد‌های بزرگ ورزشی انعکاس و بازتاب خوبی دارند؛ تصریح کرد: برای تبلیغ و آگاه سازی مردم درباره رشته‌های ورزشی اجرای رویداد‌های بزرگ می‌تواند موثر باشد و آگاهی مردم از فواید رشته ورزشی یوگا قطعا عامل مهمی خواهد بود تا این رشته توسعه پیدا کند و متعاقبا مشارکت مردم در ورزش افزایش یابد.
افزودنی است خانم بیتا یحیوی در سطح A نونهالان در مسابقات کشوری مدال طلا را کسب کرد و موفق شد به عضویت تیم ملی یوگا کشور در آید و خانم الهام میرزا محمدی در سطح A جوانان موفق به کسب مدال برنز شد.

بخوانید:  جاذبه‌های گردشگری فیروزکوه به دلیل پیش‌بینی سیل تا آخر مرداد بسته شد

تجلیل از بانوان ِمقام‌آورِ استان کرمان در مسابقات کشوری یوگا