تجلیل از حماسه‌آفرینان ارتش در عملیات شکست حصر آبادان

سردار بهمن کارگر با اشاره به نقش مردم در دفاع مقدس گفت: آنچه انقلاب و دفاع مقدس را به پیروزی رساند حضور مردم و پیروی از ولایت بود.



منبع

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارشهای دفاع مقدس نیز طی سخنانی بر اهمیت وحدت بین نیروهای مسلح و مردم در تحقق پیروزی عملیات ثامن‌الائمه (ع) و همچنین حفظ و تقویت این وحدت در راستای تداوم حرکت انقلاب اسلامی تاکید کرد.

حماسه‌آفرینان ارتش در عملیات شکست حصر آبادان در مشهد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در آیین گرامیداشت شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه(ع) گفت: عملیات ثامن‌الائمه (ع) یکی از عملیات‌های بسیار مهم و سرنوشت‌ساز دفاع مقدس است.

وی گفت: درس علوم و معارف دفاع مقدس بستر مناسبی برای تبیین این حماسه عظیم برای نسل جوان به‌ خصوص دانشجویان است که باید نسبت به ارائه این درس در دانشگاه‌ها اهتمام شود.

وی ادامه داد: نقش تعیین‌کننده لشکر ۷۷ خراسان در شکست حصر آبادان باعث شد تا این لشکر مزین به نام لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) شود و این موفقیت برگ زرین دیگری بر افتخارات این لشکر است.

امیر سرتیپ رضا آذریان افزود: دشمنی که آمده بود تا خوزستان را سه روزه به اشغال خود درآورد با مقاومت نیروهای ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و نیروهای مردمی مواجه شد و نتوانست به اهداف خود برسد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر جهاد تبیین تأکید دارند، افزود: باید با تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و آگاهی‌بخشی به نوجوانان و جوانان این مهم مورد توجه قرار گیرد.

بخوانید:  رسانه ها صدای رانندگان را به گوش مسئولان برسانند