تجلیل از مادر معزز شهیدان “محمد و سعید طوقانی”

مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در راستای تکریم از خانواده‌های معزز شهدا، ضمن دیدار با مادر شهیدان “محمد و سعید طوقانی” به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

در جریان این دیدار که در فضایی بسیار خوب و معنوی و با ذکر خاطراتی از این دو شهید گرانقدر همراه شد، عنوان گردید که یکی از مهم‌ترین وظیفه مسئولان، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهداست و مسئولانی که بتوانند به خانواده شهدا خدمت کنند، افتخار بزرگی نصیب آنان شده است.

در پایان این دیدار، با اهدای لوح سپاس و هدیه از مادر گرامی شهیدان محمد و سعید طوقانی تقدیر شد

همچنین عنوان شد که در همین راستا، مسابقات ورزشی در استان تهران، همواره با نام و یاد شهدا مزین شده و هیات های ورزشی استان و شهرستان ها، مسابقات ورزشی را با نام، یاد و خاطره شهدای ورزشکار بویژه شهیدان محمد و سعید طوقانی برگزار کرده اند.

>

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این برنامه‌ که ظهر امروز(سه شنبه) با حضور سید روح‌الله طوسی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل، جلائیان رییس اداره ورزش و جوانان شمال غرب، شیرکوند مسئول هماهنگی امور ایثارگران اداره‌کل و رحیمی پور مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران انجام شد، مسئولان ورزش استان با حضور در منزل شهیدان طوقانی، از مادر معزز شهیدان محمد و سعید طوقانی تکریم و تجلیل کردند.

 

انتهای پیام/



منبع >

|