تجلیل و استقبال از مدال آوران بازی های پارا آسیای هانگژو چین

وی خاطرنشان کرد: امید محمدی فرزند استان کهگیلویه و بویراحمد مربی این ورزشکاران بود و تیم پارادومیدانی با مربی بومی استان در هانگژو به موفقیت دست پیدا کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزش این استان نیازمند توجه ویژه است که امیدواریم با حمایت مسئولان استان و تلاش حوزه ورزش و جوانان شاهد رشد و شکوفایی روزافزون ورزش استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم با اشاره به اینکه هفت نفر از ورزشکاران استان به بازی های پارآسیایی هانگژو اعزام شدند گفت: علی پیروج در رشته پارادومیدانی ماده پرتاب نیزه موفق شد با ثبت رکورد ۹۳ متری مدال طلای این دوره از بازی را کسب کند.

وی تصریح کرد: برای اولین بار در طول چهار دهه عمر انقلاب اسلامی شاهد چنین افتخارآفرینی در ورزش کهگیلویه و بویراحمد هستیم و به داشتن همچون قهرمانانی در استان به خود می بالیم.

هاشمی مهر اظهار داشت: قهرمانان استان ما پرچم ایران اسلامی را در میان چندین کشور به اهتزار درآوردند و سرود پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در دهکده بازی های پاراآسیایی نواخته شد و مایه مباهات مردم شدند.

عین الله دهقان افزود: سامان پاکباز دیگر ورزشکار افتخارآفرین استان توانست با پرتاب ۱۶ متر و ۱۵ سانتی متر مدال طلای ماده پرتاب وزنه را کسب کند.

وی بیان کرد: ورزشکاران زیادی داریم که می توانند برای استان و ایران اسلامی افتخار آفرینی کنند، لذا باید زیرساخت های ورزشی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام 



منبع

یه گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید جواد هاشمی مهر در مراسم استقبال از مدال آوران بازی های پارا آسیای هانگژو چین گفت: فرزندان استان کهگیلویه وبویراحمد علی پیروج و سامان پاکباز در رشته پارادومیدانی در ماده پرتاب نیزه و پرتاب وزنه در هانگژوی چین خوش درخشیدند.

بخوانید:  ایجاد دهکده سلامت با ظرفیت ۲۰ هزار نفر در سیستان و بلوچستان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اعلام تبریک استاندار به دو مدال آور بازی های پارآسیایی هانگژو گفت: افتخارآفرینی فرزندان استان در چین مایه خوشحالی مردم شد و امیدواریم شاهد تداوم این موفقیت ها در مسابقات جهانی و بازی های پارا المپیک هم باشیم.