تخصیص اعتبار ۳ میلیاردی برای شورای اجتماعی محلات

 





منبع

وی بیان کرد: این اعتبار به منظور درخواست اعضای شورای اجتماعی محلات برای گذران امور در نظر گرفته شده است که به طور متوسط برای هر منطقه در ۶ ماه مبلغ ۱۷ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهدی ابراهیمی در اینباره اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات شوراها و برای برگزاری جلسات شوراها و همچنین پرداختن به مسائل اجتماعی در هر محله به مناطق ۱۳ گانه مبلغ ۳ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد.

انتهای پیام/

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در خصوص نحوه توزیع این اعتبار تصریح کرد: این تفویض اعتبار علاوه بر اعتبارات پروژه‌ها در محلات و پروژه‌های عمرانی است؛ یعنی این اعتبار به صورت اختصاصی در اختیار معاونت فرهنگی، اجتماعی منطقه برای توزیع و اجرا و تسهیل مصوبات شورای اجتماعی محلات هزینه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

|

تخصیص اعتبار ۳ میلیاردی برای شورای اجتماعی محلات

وی ادامه داد: اختیار توزیع این مبلغ به معاونین اجتماعی و فرهنگی مناطق واگذار شده و امیدواریم با این اعتبار، شورای اجتماعی محلات پرشور تر از گذشته برگزار شود.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: این هزینه به منظور تهیه موارد نیاز برای جلسات و توانمندسازی اعضای شورا اجتماعی محلات می‌باشد، که می‌توانند از این اعتبار استفاده کنند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: برای پرداختن به مسائل اجتماعی در هر محله به مناطق ۱۳ گانه مبلغ ۳ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد که اختیار توزیع آن به معاونین اجتماعی و فرهنگی مناطق واگذار شده است.

بخوانید:  برپایی ایستگاه ورزش ویژه بانوان در مرکز یاورشهر

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف