تخلیه و بارگیری بیش از ۸۹ میلیون انواع کالا در بنادر هرمزگان

انتهای پیام/

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در خصوص کالاهای ترانشیپی غیر نفتی نیز طی ۱۱ ماهه سال جاری گفت:حجمی بالغ بر ۲ میلیون و ۹۰۶ هزار تن کالا از طریق اصلی‌ترین بندر کانیتنری ایران به سایر بنادر منطقه ترانشیپ شده است.

 


|

تخلیه و بارگیری بیش از ۸۹ میلیون انواع کالا در بنادر هرمزگان

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، “حسین عباس نژاد” با ارائه تازه‌ترین آمار و ارقام از عملکرد کانتینری بندر شهید رجایی طی ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: در این دوره زمانی، در مجموع رقمی بالغ بر  ۶۹ میلیون و ۵۹۵ هزار انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شد.

عباس‌نژاد میزان ترانزیت انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی در بندر شهید رجایی را طی این مدت بیش از پنج میلیون  تن اعلام کرد .





منبع

عباس نژاد با بیان اینکه در بازه زمانی یاد شده میزان صادرات کالاهای غیرنفتی کانتینری در بندر شهید رجایی حجمی بالغ بر ۲۲ میلیون و ۴۰۶ هزار تن بوده است، خاطر نشان کرد: نمودارهای آماری در این بخش رشد ۷,۶ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان می دهند .

وی اظهار داشت: در مجموع ۴۱ میلیون و ۱۹۹ هزار تن عملیات تخلیه و بارگیری در بخش غیرنفتی و ۲۸ میلیون و ۳۹۵ میلیون تن عملیات تخلیه و بارگیری در بخش نفتی در بندر شهیدرجایی به ثبت رسیده است.

به گفته عباس نژاد طی این بازه زمانی نیز ۴ هزار و  ۸۹۹فروند  انواع شناور وارد بندر شهید رجایی  شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۹,۸ درصدی داشته است.