تدریس خصوصی در استادبانک، راحت پول درآورید!

برای کسب درآمد از کنکور یا کسب درآمد تدریس خصوصی زبان و سایر دروس نیاز است که استاد فعال و جسوری در مجموعه استادبانک باشید. تمام درخواست‌هایی که به شما ارسال می‌شود را قبول کرده و سعی کنید در ثبت جلسات خود در سیستم، به فرد منظم و دقیقی شناخته شوید. همیشه در دسترس بوده و با تیم پشتیبانی استادبانک در زمینه‌های مختلف در ارتباط باشید.

خیلی از اساتید ریاضی استادبانک به دلیل امتیاز رتبه‌بندی بالا و کیفیت خوب تدریس، بازار کار تدریس خصوصی خوبی داشته و در زمینه هزینه تدریس خصوصی ریاضی،  درآمد بالایی دارند. کافیست شما هم با تخصص و مهارت خود از طریق سایت استادبانک و یا شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ ثبت‌نام کرده و بعد از تایید از طرف مجموعه و با ورود به جامعه بزرگ اساتید استادبانک، بتوانید به بهترین شکل، کسب درآمد از تدریس خصوصی داشته باشید. 

اگر شما می‌خواهید در سایت معتبر استادبانک به عنوان یک معلم‌ پول‌ساز مشغول به تدریس شوید، باید برندسازی کنید. برای برندسازی در مرحله اول امتیاز رتبه‌بندی‌ بسیار مهم است. امتیاز رتبه‌بندی براساس شایستگی و عملکرد شما مشخص می‌شود.

امتیاز رتبه‌بندی چیست و چه فرمولی در استادبانک دارد؟

برخی از دروس در تمام سال تحصیلی نیاز به معلم خصوصی دارند. برای مثال درس‌های ریاضی، زبان یا زیست از دروسی بوده که همواره تقاضا برای معلم خصوصی در آن‌ها زیاد است. بنابراین بازار کار تدریس زبان انگلیسی، درآمد تدریس خصوصی ریاضی و همچنین درآمد تدریس خصوصی زیست‌شناسی بسیار بالا است.

 داشتن دانش و توان تدریس بالا در درس مورد نظر خود، برقراری ارتباط خوب با شاگرد، منظم بودن در برگزاری جلسات، جلب رضایت والدین و شاگردان به دلیل تدریس و اخلاق خوب خود و همچنین ادامه داشتن جلسات‌تان با شاگرد نشان‌دهنده کیفیت بالای کلاس‌های خصوصی شما است.

در تمام سایت‌های آگهی تمام اطلاعات شما بدون کم و کاست در اختیار هزاران کاربر این سایت‌ها قرار می‌گیرد. اما در استادبانک تنها اطلاعات عمومی که شامل رزومه تحصیلی و سوابق تدریس‌ معلم بوده، نمایش داده می‌شود و پس از درخواست شاگرد و ثبت کلاس و هماهنگی با خود استاد، شماره تماس او برای شاگرد نمایش داده می‌شود.

بخوانید:  دیدار تیم های ملی فوتبال ساحلی برزیل- ژاپن

 

در استادبانک، چگونه از راه تدریس خصوصی کسب درآمد کنیم؟

3

 دریافت آسان شاگرد بدون هیچ‌گونه هزینه تبلیغاتی از مزایای دیگر این مجموعه است. شما می‌توانید درصد استادبانک را نیز پس از دریافت شاگرد و برگزاری کلاس پرداخت نمایید.

البته باید گفت به لطف حضور پلتفرم‌های معتبری همچون سایت تدریس خصوصی استادبانک، فرآیند دریافت شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی راحت‌تر و بیشتر شده است. زیرا اعتماد والدین در انتخاب معلم خصوصی از پلتفرم‌های معتبر بیشتر و نسبت به دریافت معلم خصوصی از سایت‌های آگهی و از طریق تبلیغات آگهی بسیار کمتر شده است. اما برای اینکه به راحتی و بدون هیچ دردسری شاگرد خصوصی دریافت کرده و از مجموعه‌ای مانند استادبانک پول درآوردید، باید چه فاکتورهایی را رعایت کنید؟

شغل معلمی بسیار خوب و پردرآمد است اگر مسیر تدریس هوشمندانه و به درستی انتخاب شود. البته که شغل معلمی از مسیر تدریس خصوصی بسیار پول‌ساز و پردرآمد است. به خصوص اگر از طریق مرجعی باشد که معتبر بوده و در زمینه تدریس خصوصی به یک برند شناخته شده تبدیل شده باشد.

5

همین الان با ورود به سایت استادبانک در یکی از درس‌های پول‌ساز تدریس کنید!

در کنار حفظ حریم شخصی اساتید، با استادبانک می‌توانید برندسازی کرده و به یک ستاره در زمینه تدریس خصوصی تبدیل شوید. همچنین با فعالیت در این مجموعه، می‌توانید یک روزمه کاری عالی از خود به جا بگذارید.

پیشنهاد می‌شود با ورود به صفحه تدریس خصوصی ریاضی استادبانک به آدرس https://www.ostadbank.com/tutor-list/mathematics، پروفایل اساتید موفقی که با امتیاز رتبه‌بندی مناسب و همچنین کیفیت بالای کلاس‌هایشان، جزو اساتید پرستاره و پردرآمد استادبانک بوده را مشاهده کنید.

بخوانید:  اوقات شرعی قم در نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان

۳. کسب درآمد از کنکور یا سایر مقاطع تحصیلی را از طریق همکاری فعال با استادبانک حفظ کنید!

1

به هریک از اساتیدی که حداقل یک جلسه را در استادبانک برگزار کرده باشند، عددی با عنوان امتیاز رتبه‌بندی برای آن‌ها در پروفایل‌شان ثبت می‌شود. این فرمول به گونه‌ای طراحی شده است که امتیاز رتبه‌بندی بالاتر، نشان‌دهنده کیفیت بهتر تدریس استاد است. به همین دلیل اساتیدی که امتیاز رتبه‌بندی بالاتری را دارند، در مقایسه با سایر اساتید، از جایگاه بالاتری برخوردار بوده و پروفایل‌شان در معرض دید دانش‌آموزان و والدین بیشتری قرار می‌گیرد.

۲.درآمد تدریس خصوصی زبان یا سایر دروس را با کیفیت بالای کلاس‌های خصوصی افزایش دهید!

 همچنین در استادبانک به دلیل برگزاری دوره‌های اخلاق حرفه‌ای در تدریس و انتشار مقالات علمی و تخصصی در زمینه روش تدریس و سایر مقالات مشابه، امکان رشد و پیشرفت اساتید فراهم است.

در حال حاضر دوران آگهی‌های تبلیغاتی مانند آگهی تدریس خصوصی ریاضی با پول و خرید ستاره پایان یافته است. دیگر هیچ  خانواده‌ای نمی‌تواند بدون در نظر گرفتن کیفیت تدریس معلم و تحقیق راجع به آن، معلم خصوصی بگیرد. زیرا علاوه بر هزینه و وقتی که باید صرف کند، وضعیت درسی و پیشرفت تحصیلی فرزندش نیز بسیار مهم و حیاتی است. بنابراین انتخاب این والدین، مراجعه به سایت‌های معتبر تدریس خصوصی بوده که کیفیت تدریس استاد در آن حرف اول را می‌زند.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است



منبع

برای اینکه در این بازار پول‌ساز و پردرآمد، بتوانید به راحتی شاگردان بسیاری را از سایت استادبانک جذب کنید، باید کیفیت کلاس‌های خصوصی خود را بالا ببرید.

اگر مهارت تدریس بالایی در درس ریاضی دارید، می‌توانید با ورود به سایت تدریس خصوصی استادبانک و تکمیل ثبت‌نام خود در بخش عضویت اساتید، در بخش استخدام معلم خصوصی ریاضی در تهران یا سایر شهرهای ایران و همچنین در همه دروس و مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دانشگاه، معلم خصوصی شوید.

بخوانید:  کشتی فیلیپینی با ۱۲۰ مسافر آتش گرفت

4

آیا معلمی خوب است چرا؟ مزایای تدریس خصوصی در استادبانک

با سه راهکار بسیار مهم بالا، پس ازمدتی از همکاری با استادبانک، میزان ستاره شما افزایش پیدا می‌کند و افزایش ستاره به معنی افزایش درآمد بالاتر در تدریس درس مورد نظر خود است.

مجموعه استادبانک، در زمینه آموزش خصوصی یعنی مشاوره تحصیلی و تدریس خصوصی دروس در همه مقاطع تحصیلی به یک برند شناخته شده آموزشی در ایران تبدیل شده است که از مزایای تدریس خصوصی و استاد شدن در آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سایت تدریس خصوصی استادبانک به دلیل اینکه یک مرجع آموزش معتبر در زمینه مشاوره تحصیلی و تدریس خصوصی است، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای فعالیت در حوزه تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از این حوزه باشد. اما برای اینکه شما بتوانید به عنوان مدرس در استادبانک تدریس کرده و کسب درآمد از تدریس خصوصی داشته باشید، رعایت نکات زیر بسیار الزامی است:

۱.در بازار کار تدریس استادبانک، جزو نفرات اول باشید!

پروفایل جذابی را از طریق انتخاب عکس‌ مناسب، ارسال رزومه‌ای جامع و ضبط ویدئو معرفی خود بسازید تا بتوانید به خوبی دیده شده و خود را به بهترین شکل به هزاران کاربر استادبانک معرفی کنید.

در سال‌های اخیر بازار کار تدریس خصوصی در ایران بسیار پول‌ساز شده است. درآمد خیلی از معلمان تدریس خصوصی حتی بیشتر از اساتید دانشگاه و کارمندان برخی از موسسات معتبر در ایران است. به طور میانگین یک معلم خصوصی ریاضی حرفه‌ای و مشهور در هر جلسه از تدریس خود، معمولاً عددی بین ۵۰۰ تا ۱۱۰۰۰ از شاگرد دریافت می‌کند.