تدوین نقشه راه بهسازی روکش آسفالت معابر تهران/ با توزیع ۷۳۱ هزار تن آسفالت در سال ۱۴۰۱ رکورد زد

فیاض با تاکید بر ضرورت بهسازی معابر شهری به منظور ارتقای سطح ایمنی و سرویس دهی خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تهران، گفت: در سال ۱۴۰۱ با تولید، توزیع و اجرای ۷۳۱ هزار تن آسفالت، حد نصاب بیشترین میزان آسفالت اجرا شده در طی سالیان اخیر ارتقا یافت و رکورد تازه‌ای در این زمینه ثبت شد.


 مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت افزایش عمر مفید آسفالت، از مشارکت و حضور مستمر شهرداران و مدیران ادارات عمران نواحی مناطق ۲۲ گانه برای مدیریت و نظارت بر حسن اجرای عملیات آسفالتی خبر داد و در عین حال از شهروندان خواست مشکلات و معضلات احتمالی در سطح معابر شهری را به سامانه ۱۳۷ اعلام و تا رفع کامل مشکل پیگیری کنند.

مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران گفت: نقشه راه بهسازی روکش آسفالت معابر شهر تهران تدوین شده و برای اجرا طی نیمه نخست سال 1402 آماده است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تدوین نقشه راه بهسازی روکش آسفالت معابر تهران/ با توزیع 731 هزار تن آسفالت در سال 1401 رکورد زد


آیا این خبر مفید بود؟

وی بررسی برنامه اجرایی و عملیاتی هر یک از نواحی 124 گانه شهرداری تهران بر اساس کدهای اعتباری با موضوع آسفالت را یکی از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسات خواند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران با اشاره به تشکیل جلسات جداگانه با معاونان فنی و عمرانی مناطق 22گانه و شهرداران نواحی ۱۲۴ گانه شهرداری تهران اظهار کرد: نقشه راه بهسازی روکش آسفالت معابر شهر تهران تدوین شده و برای اجرا طی نیمه نخست سال 1402 آماده است.

بخوانید:  لحظاتی از قضاوت گلاره ناظمی، داور ایرانی در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا





منبع