ترافیک امروز در بزرگراه‌های تهران متراکم‌تر است

سرهنگ کشیر ابراز کرد: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان به دلیل نقص معبر و عرض کم پر تراکم و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

سرهنگ کشیر از رانندگان خواست در مواقع ضروری و نیاز از لاین سرعت استفاده کنند و فقط جهت سبقت و مواقع ضروری از لاین ۳ و سرعت تردد کنند.

وی بیان کرد: ترافیک امروز شنبه کمی متفاوت‌تر از روز‌های دیگر است و امروز شاهد تراکم ترافیک در معابر شهر تهران هستیم.

وی گفت: ترافیک نواب که انتهای آن به میدان نهم دی می‌رسد از ورودی تونل توحید با ترافیک همراه است که چند لاین عبوری تبدیل به سه لاین می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج، آزادگان، بابایی، نیروی زمینی، شهید سلیمانی، صیاد، زین الدین، امام علی (ع)، علامه، جانبازان، بزرگراه لشگری و رسالت نیز در حال شکل گیری و پر تراکم است.

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ فیروز کشیرمعاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه ۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم.

بخوانید:  ذوب آهن با تعویض‌های طلایی یقه آلومینیوم را گرفت

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بار ترافیک در بزرگراه‌های همت، چمران، آبشناسان، شیخ فضل الله، یادگار امام (ره) و محمد علی جناح شروع شده و در حال شکل گرفتن است.

 انتهای پیام/



منبع

وی افزود: بر همین اساس انتهای بار ترافیکی در بزرگراه همت جنت آباد است، آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر روان و خلوت، آزادگان خلوت و روان، آبشناسان به شرق ستاری نیمه سنگین و در حال حرکت، علامه باکری روان و در حال حرکت، شیخ فضل الله پل یادگار سنگین و در حال حرکت، بابایی نیروی زمینی روان و در حال حرکت، زین الدین صدف روان، کردستان گمنام، لشکری مینا وضعیت ترافیکی مطلوب و روان و رسالت نیز از پل سید خندان سنگین است.