تربیون ها و کرسی های آزاداندیشی دانشجویان فعال شود

 






وی تصریح کرد: جلسه امروز با موضوع اجتماعی دانشجو و دانشگاه بود، مباحثی  با عنوان آراستگی و پوشش دانشجویان تصویب شد که توسط مسئولان محترم دانشگاه اجرایی خواهد شد.





منبع

 


آیا این خبر مفید بود؟

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار گفت: طی جلسه ای که در آموزش و پرورش با مبحث مربوط به دانش آموزان مدارس برگزار شد، تصمیمات خوبی لحاظ شد علاوه بر حضور مبلغین و مربیان که پاسخگوی شبهات دانش آموزان و روشنفکری دانش آموزی هستند  طرح بنام “طرح شمیم “را مصوب کردیم که پیوند دهند دانش آموز، مسجد و مصلی امام جمعه است‌.

وی گفت : دانشجویان ایده های دانش بنیانی دارند در حل مشکلات شهری از ظرفیت دانشجویان استفاده شود.

انتهای پیام/

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار در حاشیه برگزاری نود و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قدس اظهار کرد:شورای فرهنگ عمومی شورای سیاست گذاری و ریل گذاری فرهنگ برای شهرستان و تقویت عمومی حاکم برجامعه و مقابله با ناهنجاری های فرهنگی است که در همین راستا ما جلسات شورای اداری با موضوع فرهنگ عمومی و متناسب با موضوعات در ادرات و دستگاههای مختلف برگزار می کنیم.

بخوانید:  شهادت دو مدافع امنیت در اصفهان /  تکذیب خبر حمله تروریستی به حوزه بسیج در اصفهان

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار با اشاره به  سوالهات و اعتراضات دانشجویان گفت: دانشجو باید فرصت سخن گفتن را داشته باشد و فریاد بزند، به دانشجویان ابزار افکار و اندیشه نوع داده شود به سوالهات دانشجو پاسخ داده شود تربیون ها و کرسی های آزاد اندیشی دانشجویان فعال شود.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

امام جمعه شهر قدس عنوان کرد: یک شورایی تشکیل شود تقویت کننده ارتباط بین دانشجو و حوزه مدیریتی و صنعتی شهر باشد‌.

گفتنی است نود و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس (نهمین نشست در سال ۱۴۰۱) با حضور امام جمعه ، گلی کانی فرماندار، آبکار رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان قدس رییس دادگستری و  اعضا شورای فرهنگ در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قدس دانشکده ی علوم پایه سالن همایش امام خمینی (ره) برگزاری شد


امام جمعه شهرستان قدس: تربیون ها و کرسی های آزاداندیشی دانشجویان فعال شود