ترس از باخت دلیل عدم اعزام به گرندپری‌ها نبود/ تیم آماده‌ای نداشتیم!

ساعی در ادامه در واکنش به این که گفته می‌شود کادر فنی به دلیل ترس از باخت در دو گرندپری قبلی شرکت نکرد، گفت: نه واقعا بخاطر ترس از باخت نبود، بیشتر ملی‌پوشان ما کم تجربه هستند و تصمیم گرفتیم به جای شرکت در این رقابت ها در مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای کشورهای اسلامی شرکت کنیم، بچه‌ها واقعا شرایط حضور در گرندپری را نداشتند. برای مثال آرمین هادی پور که سهمیه گرندپری را داشت آسیب دیده بود. تیم وضعیت مطلوبی دارد هرچند که گرندپری منچستر بسیار سخت‌تر از مسابقات قبلی است.

خبرنگار: فرییا جلیل خانی

وی در مورد انتخاب دبیر و نایب رییس بانوان فدراسیون نیز گفت: انتخاب این دو پست باید زودتر اتفاق می‌افتاد اما همانطور که در جریان هستید آنقدر شلوغ هستیم که فعلا فرصت نشده که تصمیم نهایی را بگیریم. البته وزارت ورزش برای پست نایب رئیسی اصرار دارد از مهروز ساعی استفاده کنیم، من هم بی علاقه نیستم اما شخص خانم ساعی بیشتر دوست دارند کارهای فنی را انجام دهند.

در گفت‌وگو با برنا مطرح شد





منبع

رئیس فدراسیون تکواندو در مورد نتیجه احتمالی تیم‌ ملی در گرندپری منچستر گفت: این مسابقات پیش‌ زمینه‌ای است برای مسابقات جهانی، اکثر بچه‌های ما جوان و کم تجربه هستند البته تعدادی هم داریم که پیش‌تر در مسابقات گرندپری حاضر شدند و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و امتیازها را از دست ندهیم.