تسهیل گری ازدواج جوانان دغدغه مسئولان البرز است

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، ولی پوری بعدازظهر امروز چهارشنبه در آیین جشن وصال ۱۱۰ زوج البرزی که بمناسبت ازدواج آسمانی امیرالمومنین حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و با حضور کاظمینی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، آقایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، 

وی ضمن تقدیر و تشکر از هماهنگی های بین بخشی در خصوص مراسم وصال و جشن ازدواج ۱۱۰ زوج استان افزود: سال گذشته نیز در استان با تهیه جهیزیه، ۱۵۸ زوج به خانه بخت راهی شدند؛ امسال نیز برگزاری مراسم جشن ازدواج ۱۱۰ زوج را شاهد هستیم. 

وی با تاکید بر ضرورت ترویج ازدواج آسان مبتنی بر آموزه های دینی، مبانی اخلاقی و آداب و رسوم ایرانی و اسلامی گفت: ایران اسلامی با حضور اقوام و طوایف مختلف پیشینه ای متمدن دارد. وجود اقوام مختلف نظیر آذری، لر،  کرد، گیلک، بلوچ، فارس بر غنای فرهنگی استان افزوده است و باید زمینه این پیوندهای مشترک تعمیق گردد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: باید بنحوی عمل نماییم تا شرایط ازدواج برای جوانان تسهیل شود و امکان برگزاری ازدواج آسان برای همه اقشار جامعه فراهم باشد.

تسهیل گری ازدواج جوانان دغدغه مسئولان است

وی با بیان اینکه امروز دشمن بنیان خانواده را هدف گرفته است، افزود: نقش والدین در هدایت و راهبری جوانان در آغاز زندگی مشترک بسیار مهم است. 

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان، اعضای شورای اسلامی کرج و جمعی از مسئولان استانی و شهری در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، گفت: ترویج و فرهنگ ازدواج آسان در تعالیم دین مبین اسلام متبلور است.  

بخوانید:  اردوهای راهیان، اقدامی موثر برای نوجوانان و جوانان است

شرایط ازدواج برای جوانان تسهیل شود

 نقش والدین در آغاز زندگی مشترک جوانان مهم است

ولی پوری در ادامه با اشاره به تشکیل قرارگاه ازدواج آسان به ریاست دکتر عبداللهی استاندار البرز گفت: این اقدام شایسته با هدف تسهیل گری در فرایند ازدواج جوانان صورت گرفته چرا که شرایط ازدواج جوانان قدری مشکل شده است. 

تشکیل قرارگاه ازدواج آسان در استان البرز

پیوند اقوام موجب تعمیق فرهنگ ها خواهد بود

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

ولی پوری گفت: موضوع ازدواج جوانان دغدغه ی مسؤلین کشور و دولت مردمی ایران قوی است و فرصت را مغتنم می دانم و از دستگاه ها و نهادهایی که در این زمینه مساعی داشته اند، تشکر می نمایم.