تشریح جزئیاتی تازه از سریال «نون خ»/ بازیگران جنوبی جلوی دوربین رفتند

نسرین مرادی با اشاره به تیم جدید بازیگران این فصل سریال گفت: یکی از ویژگی‌های خوب و بارز «نون خ» این است که علاوه بر بازیگران ثابتی که دارد هر فصل بازیگران جدیدی را اضافه می‌کند. امسال هم بر همین منوال است. چندین بازیگر جنوبی به سریال اضافه شده است که ما همه این‌ها را مدیون سعید آقاخانی و نگاه او هستیم.

مرادی درخصوص کار کردن مداوم و سریالی با سعید آقاخانی عنوان کرد: پنجمین سالی است که با سعید آقاخانی کار می‌کنم. امیدوارم که این سریال تا سال‌ها ادامه داشته باشد چرا که خودمان هم به آن عادت کرده‌ایم. ما واقعا شبیه به یک خانواده هستیم. از آنجایی که سعید آقاخانی هم بازیگر است هم کارگردان بازی کردن در سریال او مانند کلاس درسی است که هر لحظه به آموخته‌هایت اضافه می‌کند.

 

بازیگر فیلم سینمایی «کامیون» درخصوص مشکلات کارکردن در فضای هنری گفت: چندین پروژه تئاتر و سینما پیشنهاد دارم. متاسفانه فیلمنامه‌های سینمایی که این روزها به دست ما می‌رسد بسیار ضعیف است. در کنار آن فضای سینما به گونه‌ای شده که افراد تیمی کار می‌کنند و همین مسئله موجب می‌شود رغبتی به کار کردن نداشته باشم.

 

این بازیگر با اشاره به محورهای این فصل از «نون خ» تاکید کرد: این سریال از ابتدا با رویکرد طنز به محورهای مهمی چون مصائب و مشکلات زندگی مردم، محیط‌ زیست، آداب و رسوم و… می‌پرداخت. در این فصل هم از آنجایی که به کرمان و شهرهای جنوب کشور رفته‌ است زیست، مردم آن خطه را بازگو می‌کند.

بخوانید:  خصوصیات کلی متولدین بهمن ماهی چیست؟

 

وی درباره لوکیشن‌ و داستان این فصل سریال توضیح داد: داستان فصل جدید سریال «نون خ» به نوعی جاده‌ای است. اهالی روستا برای اتفاقی به کرمان می‌روند اما در مسیر اتفاقاتی پیش می‌آید و مجبور می‌شوند به شهرستان دیگری در جنوب کشور سفر کنند و در آخر مجددا به روستای خودشان برمی‌گردند.

 

وی درباره بازخوردهایی که در این سال‌ها از مخاطبان گرفته است، بیان کرد: همه کاراکترهای «نون خ» به خوبی در ذهن مردم نشسته‌اند. خوشبختانه مخاطبان در این سال‌ها ما را دنبال می‌کردند و بیننده ما بودند. چهار _پنج سالی می‌شود که من هرکجا می‌روم مدام از من می‌پرسند عید نوروز باز هم «نون خ» را داریم؟ در حقیقت خانواده (نورالدین عینی‌زاده) یک‌ جورهایی به همه مردم وصل شده است.

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ نسرین مرادی بازیگر نقش فریده سریال «نون خ» درخصوص ساخت فصل پنجم این سریال به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا گفت: بازیگرانی که نقش ثابتی در فصل‌های قبلی «نون‌ خ» داشتند در فصل پنج هم بازی می‌کنند. من هم همچنان فریده‌ قصه هستم. این فصل از سریال بیشتر در راه و سفر می‌گذرد و من هم از چند روز آینده مقابل دوربین خواهم رفت.

مرادی در پایان گفت: به یاد دادم در دهه ۶۰ و ۷۰ مردم برای تماشای سریال‌های تلویزیونی، خودشان را به خانه می‌رساندند اما شوربختانه در این چند سال گذشته مخاطب با رسانه ملی فاصله گرفته و به سریال‌های خارجی بی‌محتوا پناه آورده است. سریال‌هایی که با فرهنگ و منش ما فاصله بسیاری دارند و حرف دل ما را نمی‌زنند. امیدوارم مردم مجددا با تلویزیون آشتی کنند و سازمان هم در از بین بردن این فاصله همه تلاشش را بکند تا کارهای بهتری ساخته شود.

بخوانید:  تصاویری از زلزله ۷.۲ ریشتری فیلیپین