تشریح عملکرد یکساله کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

وی پرداخت 36 هزار و 413 فقره کمک موردی با اعتبار 33 میلیارد و 601 میلیون تومان، 1193 مورد جهیزیه با هزینه 21 میلیارد و 539 میلیون تومان کمک های درمانی به 10 هزار و 119 نفر با اعتبار 11 میلیارد و 978 میلیون تومان و پرداخت کمک هزینه سوء تغذیه به مبلغ دو میلیارد و 648 میلیون تومان به دو هزار کودک زیر پنج سال از دیگر موارد انجام شده توسط این نهاد برای مددجویان است.

انتهای پیام





منبع

 

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد این استان به تشریح عملکرد یکساله این نهاد از هفته دولت سال گذشته تاکنون پرداخت.

مبشری احداث مسکن و ایجاد سرپناهی امن برای مددجویان را از دیگر برنامه های مهم کمیته امداد برشمرد و گفت: در این خصوص، در مدت یادشده 779 مورد احداث و خرید مسکن با هزینه 28 میلیارد و 730 میلیون تومان و همچنین 831 تعمیرات، انشعابات، لوله کشی گاز و حمام و سرویس بهداشتی برای خانواده های تحت حمایت انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عملکرد این نهاد از شهریور ماه سال گذشته تا پایان مرداد ماه سال جاری را تشریح کرد.

مبشری تصریح کرد: از تعداد افراد تحت حمایت این نهاد در استان 72هزار و 567 نفر زنان هستند و تعداد سالمندان تحت حمایت این نهاد 32 هزار و 877 نفر است.

|

تشریح عملکرد یکساله کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
آیا این خبر مفید بود؟

مبشری پرداخت86 میلیارد و 349 میلون تومان وام کارگشایی به 9704 نفر از مددجویان را از دیگر اقدامات کمیته امداد در هفته دولت سال گذشته تاکنون اعلام و اظهار کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به‌منظور تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان ازجمله تحصیلی، درمان، مسکن، ازدواج و حل مشکلات معیشتی پرداخت می‌شود.