تشنه قهرمانی هستیم/ اتفاقات خوب در انتظار فوتسال ایران در جام جهانی است



به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمدرضا سنگ سفیدی با تبریک بیست و ششمین سالگرد تاسیس گروه صنعتی گیتی پسند و همچنین تبریک به باشگاه گیتی پسند و محمدکشاورز که نامزد بخش بهترین مربیان فوتسال باشگاهی جهان شدند، اظهارکرد: برای من افتخار است که شاگرد چنین فردی هستم و در این باشگاه فعالیت دارم. 

وی افزود: پرونده فصل گذشته بسته شده و به تاریخ پیوست.از امروز سال جدیدی را در پیش داریم باید سخت کار کنیم و همه ذکر و فکر و تمرکزمان روی کار خودمان باشد؛ چرا که سال سختی در پیش داریم. تمام تیم ها امسال برای جام وارد لیگ می شوند و کار سختی خواهیم داشت.

وی خطاب به اعضا هیئت مدیره و سرمربی خود‌، گفت: صحبت از قهرمانی شد در هیچ جای ورزش دنیا از قبل نگفته اند که شما برنده هستید و قول قهرمانی دادن سخت و اشتباه است؛ اما من به عنوان بزرگتر سنی تیم از طرف بازیکنان تیم به شما این تعهد را می دهم که ما تشنه قهرمانی هستیم و آماده ایم سخت کار کنیم و روز به روز تحت امر شما تمرین کرده تا دوباره قهرمانی را تکرار کنیم و موجب افتخار باشگاه گیتی پسند و اصفهان باشیم.

ملی پوش فوتسال گیتی پسند در ارتباط با مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، خاطرنشان کرد: بزرگترین خلا فوتسال آسیا عدم برگزاری مسابقات جام باشگاه‌ها بود. زمانی که این مسابقات برگزار شود، ناخودآگاه توجه به فوتسال بیشتر شده و اسپانسرینگ بیشتر و بهتری به سمت فوتسال خواهند آمد و تیم ها سرمایه گذاری بهتری خواهند کرد که موجب توسعه و پیشرفت فوتسال در آسیا می شود.

بخوانید:  ارائه خدمات مشاوره به ۱۰ هزار نفر در طرح «حال خوب زندگی در سایه مهر حسینی»

وی ادامه داد: امیدوارم قول هایی که آقای تاج مسئول کمیته فوتسال آسیا و دیگر مسئولان دادند این مسابقات برگزار شود و بتوانیم دوباره شاهد افتخار آفرینی نمایندگان ایران در آسیا باشیم.

سنگ سفیدی در پاسخ به اینکه آیا گیتی پسند رکوردهای فصل خود را تکرار خواهد کرد یا خیر، تاکید کرد: اساس ورزش به تکرار یک مساله نیست و اتفاقات است که ورزش را زیبا می کند. گیتی پسند فصل گذشته یک هدف داشت و هفته به هفته پیشرفت کرد، ما به جلو نگاه کردیم و به نتیجه رسیدیم. امسال بالطبع شرایط سخت تری داریم، چرا که گیتی پسند تیمی نیست که بگوییم جوان شده است، تیمی است که بین ۹-۸ بازیکنان ملی پوش دارد که شالکه اصلی تیم ملی را در اختیار داشتند، بنابراین تیم ها با انگیزه مضاعفی مقابل ما خواهند آمد و ما هم سعی می کنیم روز به روز تلاش کرده و پیشرفت کنیم تا دوباره بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان جوان و حمایت سایر بازیکنان از بازیکنان جدید و جوان و تفکرات کشاورز، گفت: رمز گیتی پسند همدلی و رفاقتی بود که بین اعضا تیم کادر فنی و سایر افراد بود، خدا را شکر می کنم که بازیکن‌ جوان و بزرگ تیم هرکدام می دانند چگونه رفتار کنند، بزرگتری در تیم ما فقط به سن است همه بازیکنان بزرگ هستند و اگر در هر تیم دیگری باشند، می توانند بزرگی کنند، احترامی که به یکدیگر می گذارند ستودنی است و کسی خود را برتر از دیگری نمی داند. همه در تیم سعی می کنند سخت تلاش و کار کنند تا به هدفی که داریم برسیم.

بخوانید:  کیفیت هوای تهران در ۲۱ ایستگاه در شرایط آلوده

 

سنگ سفیدی همچنین در ارتباط با تیم ملی، خاطرنشان کرد: فکر نمی کنم تیم ملی جایی باشد که بازیکنان جوان بیاوریم، زمانی که چند بازیکن به تیم ملی می آیند که سابقه ملی و آسیایی ندارند یعنی تغییر نسل، و ما در جام ملت‌هایی قهرمان شدیم که هیچ کس دوست نداشت ما قهرمان شویم و این لطف خدا و اهل بیت بود که به قهرمانی رسیدیم، این موضوع را برای نخستین بار است که می گویم.

وی تاکید کرد: باید به این جوان‌ها اعتماد کرد، آنها حرف های زیادی برای گفتن دارند و باید آستانه صبرمان را بالا ببریم. خواهشی که دارم این است که بزرگترها و استخوان خورد کرده های فوتسال صبور باشند و اعتماد کنند، قطعا در جام جهانی اتفاقات خوبی برای فوتسال خواهد افتاد.

انتهای پیام 

 

 



منبع