تشکل های مردم نهاد فعالیت خود را با حفظ استقلال انجام دهند

اعلایی اظهارداشت: بسیاری از مشکلاتی که در ایام اخیر به وجود آمده ناشی از نگرانی دشمنان از اصلاح روند توسط دولت بوده و منافع مردم و ارتقاء سطح کیفی خدمت رسانی به مردم برای دولت از اهمیت بالایی برخوردار است و منتخب مردم با تمام توان در این مسیر گام بر می‌دارد.

وی گفت: همچنین نظام سلطه بر این باور است که در فضای نظامی با روسیه، در اقتصاد با چین و در فضای تمدنی با ایران در حال مبارزه است که برای این مسائل برنامه ریزی کرده و به همین دلیل در ایام اخیر دشمنی با ایران را تشدید کرد اما به لطف خدا نقشه هایش خنثی شد.

photo_2022-12-26_00-22-49

اعلایی گفت: در دولت سیزدهم مجموعه‌ای تحت عنوان دستیاران مردمی سازی شکل گرفته که در استان قزوین هم فعال است و می تواند حلقه واسط با تشکل های مردم نهاد باشد. 

photo_2022-12-26_00-22-14

استاندار قزوین اضافه کرد: در دنیا اتفاقات خاصی در حال وقوع است و جریان سلطه و به ویژه آمریکا فضای مناسبی را برای خود تصور نمی کند و برداشت کرده اگر جایگاه خود را تثبیت نکند بسیاری از موقعیت های خود را از دست‌ خواهد داد.

در این نشست فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کبیری معاون سیاسی امنیتی، کاظمی فرماندار و مدرسی مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین هم حضور داشتند.

 





منبع به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین یکشنبه شب در نشست صمیمی با سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی و مراکز خیریه استان قزوین اظهار داشت: یکی از مهم ترین آرمان ها، ایده ها و اندیشه هایی که توسط دولت سیزدهم و رئیس جمهور در زمان اخذ رأی و کسب اعتماد مردم مطرح شد آرمان مردمی سازی و سپردن امور به دست مردم و رسیدن به ایران قوی در فضای پیشروی کشور بود و موظفیم این موضوع را در برش استانی اجرایی کنیم. 

وی افزود: یکی از عمده ترین مجموعه هایی که به عنوان حلقه های میانی می تواند نقش آفرینی موثری داشته باشد، تشکل های مردم نهاد و مجموعه های مشابه آنها هستند که در یک سال اخیر سعی کرده ایم جلسات مختلفی را با آنها و اقشار مختلف موثر در مردمی سازی برگزار کنیم که امیدواریم منجر به نتیجه مطلوب شود. 

وی بیان کرد: دولت برای پیگیری امور جدی است و با همه مشکلاتی که در مسیر تحول آفرینی دولت ایجاد شده اما نشاط لازم در دولت حفظ شده و این موضوع در رفتارهای رئیس جمهور و دولت مشاهده می شود.


آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام

استاندار قزوین تصریح کرد: قرار است تشکل های مردم نهاد غیردولتی باشند زیرا وابستگی آنها به دولت مشکل ساز می شود، البته دولت در حد توان خود به پیشبرد امور تشکل ها کمک خواهد کرد ولی استقلال این نهادها باید حفظ شود.

بخوانید:  این نرم‌افزار‌های ویندوزی را فورا از کامپیوتر خود حذف کنید