مشاور استاندار و مدیر کل بازرسی اظهار کرد:در این برنامه که همزمان با این سفر صورت گرفت بمنظور ثبت درخواستهای مردم بارئیسجمهور و راهنمایی و مشاوره در ارتباط با موارد اعلامی اقدامات لازم صورت پذیرفته و خط ارتباطی ۱۱۱ فعال و همکاران معاونت ارتباط مردمی بیش از ۳۰۰ مورد پاسخگویی داشتند.
تقی زاده ادامه داد : باتوجه به سفر رئیسجمهور به شهرستانهای فیروز کوه و دماوند پاسخگویی آنلاین و مشاوره و ثبت درخواستهای مردمی در سامانه سامد با محوریت نهاد ریاست جمهوری و اداره کل بازرسی و ارتباط مردمی استانداری تهران انجام شد.
مدیرکل بازرسی استانداری تهران از تشکیل ستاد ویژه پاسخگویی برخط کارشناسان این اداره کل به درخواست های شهروندان همزمان با سفر رییس جمهور به شهرستان های فیروزکوه و دماوند خبر داد