تشکیل ستاد پاسخگویی برخط به درخواست های مردمی در سامانه سامد

 

  مشاور استاندار و مدیر کل بازرسی اظهار کرد:در این برنامه که همزمان با این سفر صورت گرفت بمنظور ثبت درخواستهای مردم بارئیس‌جمهور و راهنمایی و مشاوره در ارتباط با موارد اعلامی اقدامات لازم صورت پذیرفته و خط ارتباطی ۱۱۱  فعال و همکاران معاونت ارتباط مردمی بیش از ۳۰۰ مورد پاسخگویی داشتند.

تقی زاده ادامه داد : باتوجه به سفر رئیس‌جمهور  به شهرستانهای فیروز کوه و دماوند  پاسخگویی آنلاین و مشاوره و ثبت درخواستهای مردمی در سامانه سامد با محوریت نهاد ریاست جمهوری و اداره کل بازرسی و ارتباط مردمی استانداری تهران انجام شد.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران از تشکیل ستاد ویژه پاسخگویی برخط کارشناسان این اداره کل به درخواست های شهروندان همزمان با سفر رییس جمهور به شهرستان های فیروزکوه و دماوند خبر داد

وی تصریح کرد : دریافت و پردازش نامه های مردمی در سفر نیز یکی از اقدامات اجرایی بود که با نظارت و هماهنگی مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری صورت می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ اسدالله تقی زاده روز پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان های فیروزکوه و دماوند گفت : همزمان با سفر رئیس‌جمهور محترم به شهرستانهای فیروز کوه و دماوند پاسخگویی تلفنی در سامانه ارتباطی  مردم با دولت (سامد) انجام شد.

انتهای پیام/



منبع

تشکیل ستاد پاسخگویی برخط به درخواست های مردمی در سامانه سامد

بخوانید:  گل اول مراکش به کرواسی توسط اشرف داری