تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی مهمترین رهاورد 22 بهمن ماه است





منبع


به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در آیین گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران که به وسیله یک مرد الهی و خدایی رقم خورد، یک ملت بزرگ را از زیر ظلم، ستم و جور ستمشاهی و کشور را از یوغ استبداد واستعمار نجات داد و  به سوی نور و حاکمیت احکام اسلام، قرآن و دین رهنمون شد.
وی ایام چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت و  با اشاره به این مطلب که شاه به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور اجازه تصمیم گیری در امور مختلف را نداشته است، اظهارداشت: ایران اسلامی، امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور مستقل است و مردم برای سرنوست خود در حوزه های داخلی و بین المللی تصمیم گیری می کنند.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با تاکید بر این مطلب که حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: البته مشکلات و معضلاتی نیز وجود دارد و هیچ فردی منکر آن نیست اما دستاوردهای نظام اسلامی در چهل و چهار سال پس از انقلاب اسلامی آنقدر زیاد است که قابل مقایسه نیست.
حجت الاسلام و المسلمین حمیدی یادآور شد: در زندگی بشر مناسبت هایی رخ می دهد که خداوند متعال از آنها به عنوان یوم الله یاد می کند و خداوند به پیامیران رسالت داده است که ایام الله را به مردم یادآوری کنند تا شکرگزار خداوند باشند.
وی گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، ایام الله فراوانی رخ داده است و ایام الله زیادی نیز پیش رو خواهد بود که باید آنها را گرامی داشت و دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از مهمترین این ایام الله است.
رییس کل دادگستری استان کرمان، حراست، حفاظت از دستاوردهای انقلاب و خدمت به مردم را جزو بهترین مصادیق شکرگذاری در برابر نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: حضور در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب، وظیفه ای است که باید همواره به آن توجه داشته باشیم و 22 بهمن ماه یکی از مهمترین این صحنه هاست.
حجت الاسلام و المسلمین حمیدی با اشاره به این مطلب که دشمنی های دشمنان در طول 44 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره وجود داشته و هر روز تشدید شده است، تصریح کرد: با وجود تمامی این دشمنی ها، ایران اسلامی به اوج اقتدار و عزت رسیده است و این موضوع ناشی از همین صبار بودن ملت ایران و مقاومت آنها بوده است و امروز برای ادامه انقلاب به صبار بودن نیازمند هستیم.
وی شکرگذاری از نعمت انقلاب اسلامی را دارای دو بُعد لفظی و عملی دانست و تصریح کرد: باید تکلیف شخصی، سازمانی، ملی و اجتماعی خود را در برابر این نظام و انقلاب به خوبی بشناسیم و به آن جامه عمل بپوشانیم.
رییس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: امروز بهترین مصداق حفاظت از این انقلاب، خدمت به مردم است که در نهایت منجر به رضایت مندی هر چه بیشتر مردم خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین حمیدی بر حضور دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن ماه نیز تاکید کرد.
انتهای پیام

بخوانید:  مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از ثبت ۶ پس لرزه بعد از زلزله اصلی در بشرویه خبر داد


آیا این خبر مفید بود؟


رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که 22 بهمن ماه در تاریخ معاصر ما یوم الله است و باید گرامی داشته شود، گفت: رهاورد 22 بهمن، تشکیل نظام جمهوری اسلامی در ایران پس از دو هزار و 500 سابقه طاغوت در کشور بوده است و موجب شد حکومتی بر اساس قرآن، دین و احکام اسلامی در کشور شکل گیرد که نعمت بزرگی به شمار می رود و باید از آن پاسداری کرد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی مهمترین رهاورد 22 بهمن ماه است