تصاویر حمله پهپادی یمن به کشتی سیکلادیس

وی افزود: ما با حمایت مردم بزرگمان و مردم آزاده امت اسلامی به عملیات نظامی خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از یمن عزیز ادامه می‌دهیم.

در تصاویر منتشر شده، شلیک پهپاد «شهاب» و کشتیِ هدف قرار گرفته از لحظه شناسایی و رهگیری تا اصابت پهپاد به آن به نمایش درآمده است.

سریع همچنین گفت: ما با تعدادی پهپاد کشتی اسرائیلی اِم‌اس‌سی اوریون (MSC ORION) را در اقیانوس هند هدف قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، نیروهای مسلح یمن سه شنبه شب لحظه حمله به کشتی سیکلادیس (CYCLADES) را منتشر کرد.

وی با بیان اینکه این عملیات موفقیت آمیز بود، افزود: نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه کشتی سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود.

در همین راستا، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه شنبه با تأیید حمله به کشتی عازم سرزمین های اشغالی گفت: علیه کشتی‌های جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله ۲ ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادیم.

مرکز اطلاع‌رسانی جنگی (الاعلام الحربی) جنبش انصار الله یمن تصاویر حمله موفق پهپادی به کشتی متخلف سیکلادیس (CYCLADES) را که در دریای سرخ به سمت بنادر فلسطین اشغالی در حال حرکت بود، منتشر کرد.

طبق گزارش شبکه المسیره یمن، این کشتی که عازم بنادر فلسطینی اشغالی بود، با چندین فروند پهپاد در دریای سرخ و بامداد امروز هدف حمله قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پایان تاکید کرد که عملیات این کشور تنها با برداشتن محاصره غزه و توقف تجاوز نظامی به مردم فلسطین در این باریکه، متوقف خواهد شد.

بخوانید:  کاهش ۴۰ درصدی فوتی سوانح جاده ای آذربایجان غربی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن، اضافه کرد: هدف قرار دادن کشتی سیکلادیس پس از آن صورت گرفت که این کشتی در ۲۱ آوریل عازم بندر ام‌الرشراش (ایلات اشغالی) با استفاده از روشی فریبنده و استتار با ادعای اعزام به بندری دیگر، شده بود.

انتهای پیام/



منبع