تعامل مسئولان در کانال رادیویی ورزش بانوان ما را به پیشرفت ورزش بانوان نزدیک می‌کند





منبع

مرادی درباره ضرورت اطلاع رسانی حوزه بانوان گفت: هر چقدر بیشتر به ورزش بانوان پرداخته و رویدادهای مختلفی پوشش داده و قهرمانان و ملی‌پوشان بانوی ما معرفی شوند به همان میزان توجه مسئولان رده‌های بالاتر و حمایت‌های مادی و معنوی آنان را در پی خواهد داشت.

بتول مرادی گوینده رادیو ورزش در گفتگو با خبرنگار این شبکه از ضرورت تشکیل کانال رادیویی ورزش بانوان مواردی را مطرح کرد.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشورمان را بانوان عزیز تشکیل می‌دهند، حتما باید نگاه ویژه‌ای به ورزش این قشر از جامعه وجود داشته باشد. این رسالت مهم و وظیفه سنگین سال‌هاست که بر دوش شبکه رادیویی ورزش قرار گرفته است.

انتهای پیام//

 

گوینده شبکه رادیویی ورزش: تعامل مسئولان در کانال رادیویی ورزش بانوان ما را به پیشرفت ورزش بانوان نزدیک می‌کند

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بتول مرادی گوینده رادیو ورزش در خصوص افتتاح کانال رادیویی ورزش بانوان عنوان کرد: این حرکت اتفاق بسیار شایسته‌ای است. به نظرم بعد از این رویداد شاهد پویایی و شکوه هر چه بیشتر در حوزه ورزش بانوان خواهیم بود.

بخوانید:  16 بازیکن برتر به مرحله یک حذفی مسابقات پاکت بیلیارد کشور راه یافتند

گوینده رادیو ورزش درباره انتظارات خود از این کانال ورزش بانوان گفت: مهمترین انتظار ما مربوط به تعامل و همدلی مسئولان ورزش بانوان، نواب روسای ورزش بانوان در فدراسیون‌ها و به طور کلی تمام کسانی که در حوزه ورزش بانوان دستی بر آتش دارند. همچنین پاسخگویی به موقع و صریح درخصوص مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب در جهت مرتفع شدن معضلات همه ما را گام به گام به شکوفایی و پیشرفت ورزش بانوان نزدیک خواهد کرد.

|