تعاونی های مسکن فرهنگیان در البرز راه اندازی شوند

عبداللهی گفت: بر این اساس از مدیرکل آموزش و پرورش استان خواسته شده که در تمامی شهرستان های استان نسبت به راه اندازی تعاونی های مسکن برای فرهنگیان اقدام کنند و این امکان برای تمامی اعضای مجموعه آموزش و پرورش بدون قید و شرط های معمول خواهد بود.





منبع

وی ادامه داد: استان البرز آخرین استان کشور در سرانه های آموزشی محسوب می شود، از این رو مصمم هستیم در دولت مردمی سیزدهم تدابیر ویژه ای برای جبران این کمبودها داشته باشیم.

استاندار البرز با اشاره به معلمان استان، گفت: آموزگاران در فرهنگ و جامعه ما از جایگاه والایی برخوردار هستند بنابراین باید در راستای ارتقا معیشت و رفاه آنها اقدام کنیم.

وی افزود: همچنین با توجه به قول مساعدی که از معاون محترم برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اخذ شد، مقرر شد که ۴۰ فضای ورزشی در مدارس استان ایجاد شود.


آیا این خبر مفید بود؟


وی افزود: به طور قطع برای این منظور به شکل جهادی و با راه اندازی نهضت مدرسه سازی و جلب مشارکت خیرین برای تامین نیاز استان درحوزه آموزش و پرورش وارد میدان شده ایم.

استاندار البرز گفت: تعاونی های مسکن فرهنگیان در البرز بدون قید و شرط راه اندازی و فعال شوند.

در این مراسم از پدر و خواهر شهید سید روح الله عجمیان تقدیر شد.

در پایان نیز با بدرقه استاندار البرز و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، خودروهای حامل تجهیزات راهی مدارس استان البرز شد.

بخوانید:  اوقات شرعی ایلام در ۳ فروردین ماه ۱۴۰۲

عبداللهی گفت: طی اخذ موافقت رییس جمهوری محترم به استان متعهد شدیم که ۱۰۰ مدرسه در مرحله اول و در بازه زمانی ۳ ساله حداقل ۲۰۰ مدرسه به آموزش و پرورش استان اضافه کنیم.


|