تفکرات مقانلو جواب نمی‌دهد/ مدال‌های طلای المپیک هادی ساعی حاصل سهمیه‌های قاره‌ای است

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

یوسف کرمی: تفکرات مقانلو جواب نمی‌دهد/ مدال‌های طلای المپیک هادی ساعی حاصل سهمیه‌های قاره‌ای است

وی تاکید کرد: مهمترین عامل موفقیت نیروی انسانی است که خوشبختانه ما در کشورمان داریم اما مهم این است که بتوانیم از این منابع انسانی‌مان به خوبی استفاده کنیم. به آینده این تکواندو بسیار خوشبین هستم البته نه در یکی دو سال پیش‌رو ولی این پتانسیل فعلی نوید بخش روزهای خوبی است.

عضو سابق تیم ملی تکواندو گفت: یکسری تفکرات همیشه جواب نمی‌دهد.

دارنده مدال برنز المپیک آتن در خصوص نقش کادر فنی در رابطه با نتایج اخیر تیم‌ ملی گفت: بیژن مقانلو برای من بسیار عزیز و محترم است اما یکسری تفکرات همیشه جواب نمی‌دهد به اعتقاد من تفکرات آقای مقانلو در حال حاضر جوابگو نبوده است. طبیعی است که وقتی یک موردی را قضاوت می‌کنیم آن را بر اساس کارنامه و نتایج به دست آمده قضاوت خواهیم کرد که متاسفانه تیم‌ ملی در چند رویداد گذشته نتوانست آنطور که انتظار می‌رود نتیجه بگیرد، البته فراموش نکنیم که بیژن مقانلو فرصت زیادی هم در اختیار نداشت.


یوسف کرمی، کارشناس و ملی‌پوش سابق تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص عملکرد تیم‌ ملی در دو رویداد مسابقات جهانی مکزیک و گرندپری ریاض اظهار داشت: کسی از این شرایط و نتایج راضی نیست چرا که انتظارات از این رشته بالاست ولی ما باید بدانیم این انتظار را در چه زمان و برهه‌ای می‌توان منطقی دانست. سالهاست که تکواندو ما از شرایط آرمانی فاصله گرفته و فقط اسمی از آن دوران باقی مانده است. برای برگشتن به آن دوران باید صبور باشیم همانطور که در گذشته بودیم و تلاش کردیم تا در نهایت سکوی قهرمانی جهان را داشتیم حالا هم برای پس گرفتن این سکو هم باید صبوری کنیم و هم زحمت بکشیم. پسرفت چند سال اخیر ما باعث شده که فاصله زیادی با رقبا داشته باشیم ولی با تلاش می‌توان همه چیز از دست رفته را به دست آورد و در این مسیر فقط باید تلاش کنیم و منتظر معجزه نباشیم.

بخوانید:  یارانه نقدی ومعیششتی آبان و آذر ماه یکجا واریز می شود/ یارانه نقدی بگیران منتظر پرداخت ۱۰ میلیونی باشند

انتهای پیام//