تقابل فلسطین و رژیم صهیونیستی، تقابل اسلام و کفر است

به گزارش خبرگزاری برنا ازایلام،سردار جمال شاکرمی روز شنبه در مراسم راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین در میدان کشوری شهر ایلام گفت:  صحنه امروز فقط به ایلام و ایران تعلق ندارد؛ بلکه همه عالم برای حمایت از غزه به میدان آمده‌اند.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام اظهار کرد: امروز تمام جهان کفر و پلیدی‌ها در یک جبهه و اسلام  در جبهه دیگر قرار گرفته است، همان‌طور که در عاشورا حق و باطل در برابر یکدیگر قرار گرفتند.
شاکرمی بیان داشت: غزه امروز غزه قبل از طوفان الاقصی نیست رژیم صهیونیستی امروز رژیم صهیونیستی قبل از طوفان الاقصی نیست درست است  که بیمارستان تا را بمباران کردند؛  اما این حوادث ۷۵ سال است که اتفاق می‌افتاد و پیروز این میدان غزه است.
وی در ادامه گفت: از سال ۱۹۴۸ ده‌ها صحنه مانند غزه امروز خلق شد در این سال‌ها امریکا و انگلیس همواره در کنار رژیم صهیونیستی بودند اما شاید مانند امروز مظلومیت آن‌ها مشخص نبود.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام خاطرنشان کرد: امروز همه حرکت‌ها و جریان‌های آزادی‌بخش تحت‌تأثیر عاشورا است و آنچه در غزه اتفاق افتاد در این راستا است
شاکرمی در ادامه گفت: امروز افق‌های روشنی در برابر انقلاب است؛ چون همیشه مدافع حق بوده است؛ وقتی امام خمینی (ره) اعلام کرد که فلسطین موضوع اصلی اسلام است این موضوع موردتوجه جهان اسلام قرار گرفت.
وی یادآور شد: از اصحاب قلم و رسانه می خواهم همه در صحنه باشند و مظلومیت غزه را با زبان هنر در فضای مجازی و رسانه به تصویر بکشند. 
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: گفتمان انقلاب اسلامی در حال فتح قلب‌ها و ذهن‌ها است و کرانه‌های انقلاب اسلامی در حال گسترش است 
شاکرمی بیان داشت: سال گذشته همه به صحنه آمده بودند که انقلاب اسلامی را ساقط کنند؛ اما از تأثیر انقلاب اسلامی غافل هستند و امروز در غزه تأثیر گفتمان انقلاب اسلامی را فهمیدند.
 وی گفت: آمریکا و جبهه استکبار امروز در ضلالت و گمراهی قرار دارند و در همه جنایت‌ها حضور دارند‌ و ما امروز ماهیت امریکا را می‌دانیم و بیشتر از هر زمانی در کنار ملت مظلوم غزه هستیم.
شاکرمی عنوان کرد: عملیات طوفان الاقصی توسط حماس انجام شد؛ اما بعدها رژیم صهیونیستی سیلی محکم‌تری خواهد خورد و این عملیات به همه جریان‌های آزادی‌خواه و جبهه مقاومت رویکرد تازه‌ای داد که ستاره درخشنده پیروزی‌های  مقاومت ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با هر شکل در کنار مردم غزه خواهند ایستاد و اگر پرچمی بلند می‌شود با نگاه راهبردی امامین انقلاب است و با تمام وجود در کنار مردم فلسطین هستیم.

بخوانید:  پاسخ‌های جالب یک اغتشاشگر به سوالات قاضی

انتهای پیام



منبع

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: امروز در فلسطین و غزه تمام جهان کفر و پلیدی‌ها در یک جبهه و اسلام در جبهه دیگر قرار گرفته است، همان‌طور که در عاشورا حق و باطل در برابر یکدیگر قرار گرفتند.