تقدیر رهبری از اهدای قهرمانی تیم فوتسال به شهید الداغی

سخنگوی فدراسیون و رئیس کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: ملاقات ما با رهبر در فضایی دوستانه و معنوی برگزار شد که این ملاقات حس و انرژی وصف ناشدنی را برای ما ایجاد کرد و برای همه ما خیلی ارزشمند بود که توفیق دیدار با رهبری را به دست آوردیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در این ملاقات مهندس هاشمی در مورد فرایند قهرمانی و نتایج و شرایط تیم ملی توضیحاتی را خدمت رهبری داشتند و رهبری اقدام شایسته تیم ملی که اهدای این قهرمانی به شهید حمیدرضا الداغی، شهید غیرت را اقدامی شایسته دانستند. ما هم از ایشان خواستیم فرزندان خود در تیم ملی را دعا کنند تا بتوانند در جام جهانی موجبات شادی ایشان و مردم ایران را فراهم آورده و بتوانیم پرچم مقدس کشورمان را در جام جهانی هم به اهتراز درآوریم.

 انتهای پیام/

 



منبع

احسان اصولی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص ملاقات اعضای تیم ملی فوتسال با مقام معظم رهبری اظهارداشت:توفیقی حاصل شد تا اعضای تیم ملی فوتسال ایران شامل کادرفنی و بازیکنان این تیم همراه ریاست فدراسیون فوتبال و وزیر محترم ورزش و جوانان ملاقات خوبی را با رهبر انقلاب داشتیم. این ملاقات برای همه ما بالاترین پاداش پس از قهرمانی در آسیا بود، دیداری که در فضایی صمیمانه برگزار شد و رهبری تک تک اعضای تیم را مورد عنایت خود قرار دادند.

بخوانید:  چرا موتور گلزنی لوکادیا خاموش شد؟!