تقویت وحدت و امید وظیفه اصلی رسانه استانی است

در این مراسم از تهیه کنندگان و برنامه سازان شبکه استانی تبرستان تجلیل شد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه رسانه ملی اکنون در جنگ رسانه ای بزرگی علیه نظام سلطه قرار گرفته است، تصریح کرد: فعالان رسانه ای شبکه های معاند به دنبال نفی ارزش های متعالی دینی برای القای اسلام دروغین خود به ملت هستند که خوشبختانه توطئه های استکباری در مردم کارساز نبوده است.

انتهای پیام

استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات بزرگ ایران در پایان سال، افزود: امسال دشمن برای انتخابات پیش روی برنامه‌های تخریبی دارد که رسانه استانی با هوشیاری باید زمینه حضور آگاهانه ملت در حماسه حضور اسفند ماه 1402 را فراهم آورد.


آیا این خبر مفید بود؟

هادی ابراهیمی، مدیرکل صداوسیمای مازندران نیز در این مراسم با تقدیر از حمایت های استاندار مازندران از رسانه استانی، گفت: حمایت از جبهه فرهنگی انقلاب جهت تولید برنامه های ارزشی، تقویت عدالت رسانه ای، تقویت فرهنگ بومی متناسب با زیست بوم مازندران مدنظر مدیران و دست اندرکاران شبکه استانی تبرستان است.





منبع به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ،  سید محمود حسینی پور پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از برنامه سازان شبکه استانی تبرستان، اظهار داشت: صدا و سیمای ایران به تنهایی در مقابل امپراتور رسانه‌ای غرب به سرکردگی استکبار جهانی در جنگ است.


|