تملک و آزاد سازی ۱۰۱ هزار متر مربع زمین توسط‌ شهرداری اصفهان در منطقه ده


آیا این خبر مفید بود؟

وی افزود: برای اجرای طرح های ساماندهی میدان عروج، تعریض عسکریه دوم، پارکینگ مصلی، گلوگاه، تعریض خیابان گلچین، خیابان سردار رئیسی و میدان قدس و ساخت پارک و فضای سبز و ورزشی حصه همچنین خیابان شهید کشاورز بیش از ۲۶ مورد تملک و آزاد سازی صورت گرفته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تملک و آزادسازی زمین برای اجرای طرح های عمرانی یکی از مهمترین و مشکل ترین اقدامات شهرداری به شمار می رود گفت: تامین اعتبار مالی از یک سو و جلب رضایت مالکان و توافق برای تملک و آزادسازی از سوی دیگر خود نیاز به زمان دارد که این امر زمان اجرای برخی از پروژه های عمرانی را طولانی می کند.

داود بحیرایی ارزش تملک و آزادسازی این میزان زمین را نزدیک به هزار و دویست و پنجاه میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : بیشترین آزاد سازی مربوط به طرح های عمرانی در منطقه کم برخوردار حصه شامل احداث فضای سبز در حاشیه خیابان شهید خزایی، ساخت میدان عروج و خیابان شهید سردار رئیسی و فضای سبز و پارک حصه   نزدیک به ۹۰ هزار متر مربع است .


به گزارش برنا از اصفهان ، داود بحیرایی افزود: منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در سال جاری برای اجرای طرح های عمرانی به ویژه در منطقه کم برخوردار حصه اقدامات خوب و گسترده ای را برای تملک و آزاد سازی زمین انجام داده است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخوانید:  به کارگیری کودکان در خدمات شهری شهرداری تهران ممنوع است

تملک و آزاد سازی ۱۰۱ هزار متر مربع زمین توسط‌ شهرداری اصفهان در منطقه ده

 





مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: این شهرداری برای اجرای طرح های عمرانی در سال جاری بیش از ۱۰۱هزار مترمربع زمین را تملک و آزادسازی کرده است.

وی تملک و آزاد سازی بیش از ۱۰ هزار متر مربع برای احداث راستگرد رینگ چهارم بزرگراه شهید اردستانی را از دیگر طرح های مهم عمرانی در این منطقه اعلام کرد.





منبع