تمهیدات ترافیکی برای سهولت تردد زائران پاکستانی در دستور کار است

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و ورود زائران عزیز پاکستانی از مرزهای «ریمدان» شهرستان دشتیاری و «میرجاوه» باید تدابیر لازم برای ایجاد محدودیت‌های ترافیکی در راستای سهولت در جابه‌جایی زائران از مرزهای ریمدان و میرجاوه در دستور کار قرار گیرد.

 





منبع

وی با اشاره به لزوم تلاش بیشتر جهت دوطرفه کردن مسیرهای ارتباطی استان، خاطرنشان کرد: به لحاظ تعداد تصادفات در بین استان‌ها رتبه سی‌ام را در کشور داشتیم اما با وجود کمترین تصادف بین استان‌های کشور، بالاترین آمار فوتی‌ها مربوط به سیستان و بلوچستان است و در تصادفات منجر به فوت این استان رتبه اول را داشته است. کنترل و نظارت در شهر زاهدان تا حد زیادی می‌تواند به کاهش تصادفات رانندگی درون شهری کمک کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه در ایام عید پلیس راهور به خوبی وظایف خود را انجام داده، تصریح کرد: با اعلام آمادگی شهرداری زاهدان 60 دوربین نظارتی با اولویت پلیس در بلوار «خلیج فارس» و خیابان «دانشگاه» ‌زاهدان تا نیمه اول مردادماه امسال راه‌اندازی خواهد شد. 87 درصد تصادفات مربوط به ورودی شهرها بوده و بیشترین نوع تصادفات از نوع رخ به رخ به دلیل جاده‌های دو طرف است.