توانایی برد تمام تیم‌های لیگ را داریم/ بیانیه نویسی کمکی به فوتبال نمی‌کند

مربی اضافه کرد: بیانیه باشگاه‌ها تاثیرگذار است و امیدوارم قانون جدید فدراسیون بتواند موثر باشد؛ البته که بیانیه‌نویسی هیچ کمکی به فوتبال نمی‌کند و باید به مسائل فنی بپردازیم. تیم ها در خصوص یک داور بیانیه می‌دهند که قطعا بر او اثرگذار است.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ابراهیم صادقی، مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش با آلومینیوم در چارچوب رقابتهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: فردا بازی نزدیکی خواهیم داشت. آلومینیوم یکی از تیم‌های منظم این فصل است. بعد از بازی دربی سعی کردیم ریکاوری جسمی و ذهنی خوبی داشته باشیم و اول می‌خواهیم فوتبال باکیفیتی را به نمایش گذاشته و در نهایت به پیروزی برسیم. ذوب‌آهن تیم خوبی است که توانایی و ظرفیت برد همه تیم‌های حاضر در لیگ را دارد.

انتهای پیام



منبع

 

وی با بیان اینکه درباره داوری اظهار نظر نمی‌کنم، ادامه داد: تیم‌ها سعی کنند به مسائل فنی بپردازند. گاهی اشتباهات غیرعمد داوران به تیم ما ضرر زد، ولی سعی نکردیم راجب آن صحبت کنیم.

مربی فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به علت استعفای ربیعی برای شوک به تیم، اظهارداشت: جریان استعفای آقای ربیعی موضوعی بود که هواداران مطرح کردند و او خواست دست باشگاه را باز بگذارد. همه مجموعه باشگاه خواهان حضور ربیعی بودند. ما در تمام بازی‌ها کیفیت فنی خوبی داشتیم و امیدوارم بتوانیم با رفع نواقص به نتیجه مطلوب برسیم.

صادقی گفت: قطعا بزرگترین بازیکنان دنیا هم پنالتی از دست دادند و از جذابیت فوتبال است. سعی می‌کنیم بهترین خودمان باشیم ولی اینکه قرار است فردا چه اتفاقی بیفتد را نمی‌دانم.

بخوانید:  پژوهشگران خوشایندترین مدل در آغوش گرفتن را کشف کردند!