توجه به سنین پایه و ارتقای دانش مربیان و داوران در اولویت برنامه ها قرار دارد

6666


آیا این خبر مفید بود؟

محمدی بیان کرد: در راستای همگانی کردن این رشته ورزشی با توافق با شهرداری قزوین برای نصب میزهای تنیس روی میز در پارک ها هماهنگی لازم صورت گرفته و از ظرفیت امکانات بسیج ورزشکاران هم برای توسعه این ورزش استفاده خواهیم کرد.

وی اظهارداشت: تقویت بنیه و مهارت های داوران و مربیان با دانش روز و توجه به آموزش در شهرستانها و ارتقای جایگاه داوری و مربیان از دیگر برنامه های ما در دوره جدید ریاست هیئت خواهد بود.

وی یادآورشد: گام بعدی ما حرکت در مسیر همگانی شدن این رشته در استان قزوین است و تلاش می کنیم تعداد بیمه شدگان را افزایش دهیم.

محمدی اظهارداشت: تداوم برگزاری مسابقات لیگ استانی، ابلاغ تقویم ورزشی به شهرستانها، استمرار آموزش های مهارتی، برگزاری کمپ های چند جانبه ملی و بین المللی، تامین تجهیزات ورزشی در برنامه ها پیش بینی شده است.

این مدیر ورزشی گفت: برای صیانت از قهرمانان و مدال آوران ورزشی آیین نامه ای تدوین شده تا بتوانیم از این سرمایه های ملی بخوبی صیانت کرده و زمینه اشتغال و معیشت آنها را مهیا کنیم.

داود محمدی تنها نامزد ریاست هیئت در این مجمع اظهارداشت: به دلیل انتشار ویروس کرونا در دو سال گذشته با چالش های جدی در ورزش مواجه شدیم و استعدادیابی در بخش بانوان و آقایان با مشکلات همراه شد و امسال این گره باز شد و توانستیم برنامه ریزی مناسبی در این عرصه انجام دهیم.

photo_2023-03-15_16-43-16

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ روز چهارشنبه در مراسمی با حضور مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز در اداره ورزش و جوانان قزوین برگزار شد. 

بخوانید:  چه اتفاقی برای گیل‌دخت افتاد؟
 





انتهای پیام

7777

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

وی بیان کرد: بسیاری از قهرمانان از رشته های مادر رشد کرده اند و اگر این رشته تقویت شود بستر قهرمانی رشته های دیگر هم مهیا خواهد شد.

وی از رسانه ها برای اطلاع رسانی تقدیر کرد و اظهارداشت: برای همگانی شدن ورزش به همکاری خبرنگاران نیازمندیم و از ظرفیت رسانه ها برای گسترش فعالیت های خود بهره خواهیم گرفت.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قزوین بیان کرد: این رشته برخلاف سایر رشته ها به فضای بیشتری نیاز دارد و در یک میز که فضای زیادی اشتغال می کند فقط دو نفر می توانند تمرین کنند در حالی که شما در رشته های دیگر می توانید در یک فضای محدود زمینه تمرین و ورزش دهها نفر را مهیا کنید.

محمدی اظهارداشت: در این راستا بهره گیری از همه ظرفیت های استان را یک ضرورت می دانیم و امیدواریم در یک تعامل منطقی بتوانیم فضای بیشتری برای ورزشکاران علاقمند را مهیا کنیم.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قزوین بیان کرد: توجه به سنین پایه و نونهالان، خردسالان در اولویت برنامه های ما قرار دارد تا بتوانیم آینده این رشته با نشاط و مهیج را تضمین کنیم.

در ادامه رای گیری در مجمع انجام شد و از میان ۱۷ نفر شرکت کننده همه اعضا برای ابقای داود محمدی تنها نامزد این دوره برای چهارسال دیگر رای دادند و ایشان بعنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان انتخاب شد. 

بخوانید:  اسفندهایی خوش‌یمن برای پرسپولیس در ال‌کلاسیکو

 

وی اظهارداشت: ارتباط بیشتر با دستگاههای اجرایی و توجه به ورزش کارمندان و کارگران، ورزش دانش آموزی از دیگر رویکردهایی است که می تواند به همگانی شدن این رشته کمک کند.

همچنین ملیحه بیک بعنوان نائب رئیس، رضا سام کی بعنوان خزانه دار، و علی رحمانی ، ابوالفضل مرادی، احددپارسا نظر به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.