نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف
نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف
|
| کد خبر: ۱۴۶۰۷۷۹
به گزارش خبرگزاری برنا، کانال خبری BFMTV با استناد به مطالعه مرکز تحلیلی موسسه Circana گزارش داد که حجم فروش در فروشگاه های زنجیره ای فرانسه در سه ماه اول سال با افزایش قیمتها، کاهش یافته است.
طبق گزارش موسسه Circana، فروش سوپرمارکت ها در سه ماه اول سال جاری نسبت به سال 2022، 5 درصد کاهش یافته است. همچنین، فرانسوی ها در مواجهه با تورم، خرید خود را در سه ماهه اول کاهش دادند.
داده ها نشان می دهد که فروش روغن ها بیشترین تأثیر را داشته است و حجم خرید 53.1 درصد کاهش یافته است.
میزان فروش مواد غذایی در فرانسه به علت افزایش قیمتها،کاهش یافته و توان خرید مردم کمتر شده است.
طبق گزارش ها، فروش محصولات مراقبتی و بهداشتی 52.8 درصد کاهش یافته است در حالی که فروش نشاسته 26.4 درصد کاهش یافته است.