توزیع گوشت پر دنبه در میادین میوه و تره بار/ کجاست «گوشت با کیفیت و خالص»

انتهای پیام/





همان طور که از برچسب روی بسته های گوشت پر واضح است که برای 2 کیلو گوشت مخلوط گوسفند بره باید 440 هزار تومان پرداخت شود؛ خود مخاطبان ارزیابی و بررسی کنند؛ تهرانی ها هزینه بالایی برای خرید گوشت پرداخت می کنند اما فقط چربی و دنبه نصیب آنها می شود. 

با توجه به مشاهدات میدانی خبرنگار برنا، گوشت های وارداتی به جای اینکه گوشت خالص و با کیفیت باشد متاسفانه درصد بالایی از گوشت همراه با چربی است؛ 30 تا 50 درصد گوشت هر بسته یک کیلویی یا 2 کیلویی چربی و دنبه است؛ عکس های گوشت این بسته ها خود گویای واقعیت هاست. 


قیمت گوشت در بازار آنقدر بالا رفته که به اوج رسید؛ مسئولان وزارت جهاد وعده کاهش قیمت ها را با واردات و توزیع این محصول دادند هر چند که این کار چند بار به تعویق افتاد؛ 8 بهمن ماه 1401 وعده ها عملی شد و گوشت گرم وارداتی در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برای اولین بار توزیع شد و سپس به شهرهای دیگر کشور رسید. 

مشاهدات خبرنگار خبرگزاری برنا از توزیع گوشت در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران حکایت از آن دارد که 30 تا 50 درصد هر بسته چربی و دنبه است؛ آیا سهم شهروندان تهرانی از خرید گوشت با کیفیت و خالص فقط شنیدن شعار آن است !

علاوه بر اینکه چربی برای سلامتی انسان مضر است نشان‌دهنده گران فروشی و عدم نظارت و ضعف مدیریت در این مسئله هم هست.

موضوعی که مطرح می‌شود این است که آیا مصرف کنندگان گوشت های وارداتی از کیفیت آن هم راضی هستند؟

بخوانید:  حاضر نیستیم در میز مذاکره یک امتیاز بگیریم و ده امتیاز بدهیم

توزیع گوشت پر دنبه در میادین میوه و تره بار/ کجاست «گوشت با کیفیت و خالص»
آیا این خبر مفید بود؟

IMG-20230208-WA0005


|





منبع

باتوجه به قیمت بسیار بالای گوشت گرم و تفاوت نسبتا فاحش این دو نوع محصول استقبال خوبی از گوشت  گرم وارداتی شد؛ اما این موضوع برداشت اول پس از ماجرا بود چرا که کیفیت گوشت این بسته ها آنقدر پایین بود که یواش یواش مردم استقبالی از این توزیع نکردند. 

بخوانید:  رشد بدقواره زنجیره فولاد