توزیع 60 هزار قلم آنتی بیوتیک با هماهنگی معاونت غذا ودارو در آذربایجان شرقی

وی با اشاره به پیگیری های این معاونت در خصوص تامین برخی از اقلام دارویی مانند شربت ها و فراورده های تزریقی گفت: در این خصوص نیز کمبود نسبی داریم که با پیگیری های کارشناسان معاونت غذا ودارو این مشکل نیز به زودی رفع می شود.


مدیر دارویی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اولویت نخست داروخانه ها برای توزیع بعضی اقلام دارویی حتی برای سرماخوردگی را نسخه های پزشکی عنوان کرد و افزود: مصرف خودسرانه و یا بی رویه باعث بعضی کمبودها می شود که خواهشمندیم شهروندان عزیز خودسرانه و به خاطر ذخیره بعضی اقلام دارویی به داروخانه ها مراجعه نکنند تا بیماران نیازمند بتوانند اقلام مورد نیاز را تهیه کنند.

جواد زاده از تامین واکسن آنفلوانزا در سطح استان خبر داد و افزود: در حال حاضر واکسن آنفلونزا در داروخانه ها و مراکز پخش موجود است ولی این واکسن فعلا متقاضی کمتری دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر یوسف جواد زاده طی گفت و گویی در خصوص آخرین وضعیت تامین آنتی بیوتیک ها در استان گفت: دیروز حدود 60 هزار قلم آنتی بیوتیک با هماهنگی معاونت غذا ودارو از داروسازی دانا به مراکز پخش دارویی تحویل داده شده است، که ظرف یکی دو روز آینده در داروخانه های استان توزیع می شود.


|


توزیع 60 هزار قلم آنتی بیوتیک با هماهنگی معاونت غذا ودارو در آذربایجان شرقی

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف