توسعه‌دهندگان فناور‌ی‌های شیرین‌سازی آب‌های شور حمایت می‌شوند

خبرگزاری برنا؛ هدف از این فراخوان که توسط ستاد توسعه فناوری‌های آب، اقلیم و محیط‌زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منتشر شده است؛ بهره‌گیری از توان و ظرفیت بالقوه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، استارتاپ‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و انجام پروژه‌های کاربردی و خروجی محور در راستای توسعه فناوری‌های راهبردی کشور است.


|


توسعه‌دهندگان فناور‌ی‌های شیرین‌سازی آب‌های شور حمایت می‌شوند

انتهای پیام/





این فراخوان تاکید دارد که موضوع طرح‌های پیشنهادی باید منطبق با عنوان فراخوان بوده و طرح‌های خارج از موضوع فراخوان مورد داوری و ارزیابی قرار نخواهند گرفت. طرح‌هایی در اولویت حمایت قرار خواهند گرفت  که دارای ماهیت فناورانه و کاربردی بوده و قابلیت تجاری سازی آن‌ها بالا باشد و این طرح‌ها نباید بدون اطلاع ستاد و به صورت همزمان و موازی از حمایت هیچ سازمان و نهاد دولتی برخوردار شود و در صورت آمادگی بهره‌بردار بخش خصوصی یا دولتی برای استفاده از نتایج طرح، ضروری است مستندات لازم درخصوص هرگونه قرارداد همکاری به پیوست پروپوزال طرح ارسال شود.

همچنین طرح‌های پیشنهادی ارسالی از طرف مراکز علمی و دانشگاه‌ها قبل از ارسال به دبیرخانه ستاد توسط معاونت پژوهش و فناوری هر دانشگاه مورد بررسی و تأیید اولیه قرار گرفته و تأییدیه رسمی دانشگاه برای هر کدام از طرح‌های پیشنهادی ضروری است. تکمیل، تأیید و ارسال طرح‌های پیشنهادی به نشانه تصویب طرح در ستاد نیست و فرآیند ارزیابی طرح‌ها در ستاد و توسط کارگروه‌های تخصصی انجام می‌گیرد.

بخوانید:  هدیه خبرساز سرمربی رونالدو به ستاره رئال! + فیلم


نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف