توسعه واحدهای صنعتی در مازندران پیگیری می شود

حسینی پور اضافه کرد: رشد حدود پنج درصدی نرخ اقتصادی در مازندران بیانگر تلاش فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران و تغییر رویکرد مسئولان است. نرخ رشد اقتصادی در استان پس از ۱۰ سال افزایش یافت.

مسوولان باید با اقدام جهادی و با تسهیل گری در راستای جذب سرمایه گذاری اهتمام بیشتری داشته باشند.

این مقام مسوول اضافه کرد: در صنایع مادر نیاز به کارشناسان زیادی داریم و در صورت راه اندازی کارخانه تولید خودرو بخش زیادی مشغول کار می شوند. برای توسعه واحدهای صنعتی هیچ محدودیتی نداریم. پتروشیمی در مازندران مجوزهای مختلفی گرفت و مصوبه دولت را نیز دریافت کرد و اکنون منتظر اعلام نظر دستگاه قضایی هستیم.

حسینی پور افزود: فعالان عرصه تولید در خط مقدم دفاع از نظام اسلامی قرار دارند. مازندران استان با ظرفیتی است و بهشهر نیز بیش از ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و این مردم شایسته خدمت بیشتر هستند.

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد: در کنار بخش کشاورزی، ایجاد و توسعه واحدهای صنعتی نیز باید در مازندران مورد توجه قرار گیرد و دولت نیز با جدیت پیگیر این موضوع است. دانش بنیان کردن محصولات تولیدی کشاورزی نیز باید با اقدام جهادی مسئولان در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ۱۸ مصوبه با اعتباری بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان مصوب شد. مصوبات این جلسات باید توسط فرماندار پیگیری شود.

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد: به عنوان دولت به سرمایه گذاران قول داده ایم که مجوز سرمایه گذاری یکماهه صادر خواهد شد و باید با جدیت نسبت به انجام این مهم اقدام شود.

بخوانید:  ستاره‌های تیم ملی آماده بازی با فلسطین

وی اظهار داشت: این کارخانه در تولید سه نوع خودرو سواری، کامیون و اتوبوس با برند روز و اشتغالزایی زیادی فعال خواهد بود و دستگاه های متولی باید نسبت به صدور پروانه اهتمام بیشتری داشته باشند.


آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سیدمحمود حسینی پور در یازدهمین سفر شهرستانی خود به بهشهر در جلسه کارگره تسهیل و رفع موانع تولید مازندران، از فراهم شدن مقدمات لازم برای احداث و راه اندازی کارخانه خودروسازی در این استان خبرداد.

وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم با حضور در عرصه های مختلف ثابت کرد که همواره قدردان و دوستدار انقلاب اسلامی هستند، گفت که مسوولان باید در خدمت مردم باشند.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

انتهای پیام





استاندار مازندران ادامه داد: نرخ بیکاری در بهشهر ۲ برابر نرخ بیکاری استان است و این امر بیانگر این است که باید کارهای بزرگتری انجام شود.