توسعه ورزش همگانی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد

سجادی پیگیری فعالیت سازمان های مردم نهاد از سوی وزارت ورزش و جوانان را مورد اشاره قرار داد و گفت: آذربایجان شرقی به مدت 6 سال رتبه برتر کشور را در زمینه فعالیت هاز حوزه جوانان به خود اختصاص داده است که این امر جای قدردانی دارد.


آیا این خبر مفید بود؟

 





انتهای پیام

سجادی گفت: نمی توان در این دولت مردمی کم کاری کرد و امیدواریم اتفاقات خوب در دولت رخ دهد و تمام مشکلات شهرستان اهر را شنیدیم و دیدیم و پس از بازگشت به تهران قطعا از طریق ریاست جمهوری پیگیری خواهیم کرد.






منبع

وزیر ورزش و جوانان زمینه های فرصت خدمت در کشور را مهیا دانست و اظهار کرد: رئیس جمهور همواره در تلاش است و هیچ گاه خستگی را در ایشان ندیدیم.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اهتمام این وزارتخانه به توسعه ورزش همگانی در کشور، گفت: هدف اصلی و مهم از توسعه ورزش های همگانی کاهش هزینه های درمان است که از سوی تمام کشورها با جدیت پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت های مناطق مختلف آذربایجان شرقی هنوز به طور کامل کشف نشده است، افزود: این منطقه پتانسیل های فراوانی دارد که باید بتوانیم از آنها استفاده کنیم از جمله اینکه معادن و منابع فراوان در این استان وجود دارد که نیازمند یک مدیریتی قوی است تا بتوان آنها را به فرصت تبدیل کرد.


بخوانید:  دیدار مقابل مس را فینال نمی‌دانیم/ خوشحالیم که رقیب قدرتمندی داریم

وزیر ورزش و جوانان: توسعه ورزش همگانی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد

سجادی توسعه جوامع را وابسته به داشتن نیروهای انسانی مبتکر و سالم دانست که این مهم با ورزش کردن فراهم می شود.