توسعه کسب و کار تولید هیدروژن و گرافن سبز در آمریکا

این دومین پایگاه شرکت لویدان در خارج از انگلستان خواهد بود؛ پیش از این، لویدان در بوظبی دفتر جدیدی ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا؛ این شرکت که در تولید هیدروژن و گرافن از گازهای آلاینده تخصص دارد، برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای گسترش جغرافیایی فروش محصولات خود به ویژه سبد مشتریان رو به رشد خود در آمریکای شمالی دارد.

با استفاده از دستگاه لوپ (Loop) این شرکت، گازهای زائد خروجی از سایت‌های تولید نفت و گاز را می‌توان به هیدروژن و گرافن تبدیل کرد. با این کار از آلودگی هوا جلوگیری شده و مواد ارزشمند برای استفاده در صنعت به دست می‌آید. در حال حاضر ۱۵ درصد از کل انتشار گازهای گلخانه‌ای مربوط به انرژی در سطح جهان بوده، در حالی که این فناوری جدید منبع جدیدی از هیدروژن تمیز و گرافن با کیفیت بالا ارائه می‌کند. با این فناوری انتظار می‌رود تا پایان این دهه، انتشار گازهای گلخانه‌ای متان و شعله‌ور شدن گاز از بین برود. صادرات فناوری لویدان فرصتی برای رهبری این حوزه است.

جان هارتلی، مدیرعامل لویدان گفت: «با گرفتن کربن از متان و تبدیل این گاز گلخانه‌ای قدرتمند به منبع ارزشمندی از گرافن هیدروژن و با کیفیت بالا، ما اساساً می‌توانیم اقتصاد را تغییر دهیم و مکانیسم‌های باز کردن راه برای کاهش بیش‌تر کربن را تغییر دهیم. این امر راه را برای رابطه جدید بین سیاره و سود هموار می‌کند.»

این شرکت با انواع مشتریان بالقوه در آمریکا و کانادا در حال گفتگو است و در حال حاضر با شرکت‌های راهبردی کانادایی برای استقرار سامانه Loop در بزرگترین کارخانه آهن سبز جهان در کبک همکاری می‌کند. پروژه‌های دیگر این شرکت، همکاری با تولید‌کنندگان باتری است.

بخوانید:  طلسم‌شکنی برزیلی‌ها با گواردیولای وطنی!