توضیحات رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد شرایط حضور پرسپولیس و استقلال

وی در پایان تصریح کرد: از ۱۰ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد کمیته‌های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای مدارک را بررسی می‌کنند و ۱۰ خرداد آرا را برای ما ارسال می‌شود تا هم به باشگاه‌ها و هم کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کنیم.


 توضیحات رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد شرایط حضور  پرسپولیس و استقلال

انتهای پیام // 





وی در ادامه تاکید کرد: الان ۲ پرونده تهدیدکننده برای استقلال و پرسپولیس وجود دارد، همچنین پرونده‌هایی هم  وجود دارد که باشگاه‌ها تسویه کرده‌اند اما مستندات را در سامانه‌ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر گرفته است، تسویه نکرده‌اند.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد: باشگاه‌ها در بارگذاری مستندات تسویه بدهی‌ در سامانه مجوز حرفه‌ای تعلل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مصطفی زارعی امروز (سه‌شنبه) در یک گفت و گوی تلویزیونی درباره فعالیت‌های صورت گرفته برای صدور مجوز ۲ تیم استقلال و پرسپولیس گفت: باشگاه‌ها نباید هیچ بدهی به افراد حقیقی و حقوقی داشته باشند؛ باید تکلیف بدهی‌های اجتماعی‌شان مانند مالیات، بیمه، حقوق معوقه بازیکنان و مربیان و شکایت‌هایی که از آنها وجود دارد را مشخص و همه را تسویه کنند.





منبع

زارعی افزود: ما در حال حاضر  ۵۰ پرونده باز در سامانه مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم و به باشگاه‌ها اعلام کردیم که می‌دانیم تسویه کرده‌اید و چندین بار درخواست کرده‌ایم که مستندات‌شان را بارگذاری کنند تا هم ما و هم AFC تائید کنیم. چون این فرایند زمان‌بَر است.

بخوانید:  پرداخت تدریجی سهم‌الشرکه بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان از امروز


|