توقف استقلال در آزادی / صنعت نفت نمی بازد

نیمه اول این دیدار تا دقیقه آخر بدون گل دنبال شد تا اینکه بالاخره استقلال صاحب یک ضربه پنالتی شد؛ در این صحنه پاس مهدی قایدی در گوشه محوطه جریمه به محمد محبی رسید و این بازیکن بعد از چند قدم با خطای امید خالدی متوقف شد و داور به سود آبی های پایتخت اعلام ضربه پنالتی کرد و پیمان بابایی در دقیقه 45 اولین گل این دیدار را به ثمر رساند و تا پایان نیمه اول این نتیجه محفوظ ماند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 21 امتیاز موقتا در رده 15 و تیم استقلال با 59 امتیاز موقتا در رده اول لیگ برتر بیست و دوم جای دارند.

نیمه دوم این دیدار اما نفتی ها گل خورده را جبران کردند؛ در این صحنه حسن بیت سعید در محوطه جریمه توپ را به مهدی ممی زاده رساند و این بازیکن با یک دریبل و شوتی سریع توپ را وارد دروازه حسین حسینی کرد تا این دیدار در دقیقه 62 به تساوی کشیده شود.

انتهای پیام/



منبع

رحیم آلبوغبیش در دقیقه 20 و فردین یوسفی(35) از صنعت نفت آبادان با کارت زرد داور جریمه شدند.

کوپال ناظمی با کمک های علیرضا ایلدروم، مهدی عالیقدر و سعید رحیمی مقدم قضاوت این دیدار و محسن قهرمانی نیز نظارت بر این مسابقه را عهده دار بودند.

تیم صنعت نفت طی این فصل تا کنون با چهار برد، هشت تساوی، 15 باخت و 20 امتیاز در جایگاه پانزدهم جای گرفته و برای عبور از بحران به دنبال سه امتیاز های حساس باقی مانده است.

بخوانید:  تولید آثار رسانه ای از شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد آغاز می شود

عبدالله ویسی برای این دیدار فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهی‌دست، امید خالدی، حسین ساکی، رحیم آلبوغبیش(46 حکیم نصاری)، یوسف وکیا(46 حسن بیت‌سعید)، فردین یوسفی، طالب ریکانی(79 محمدرضا جلیل)، مهدی ممی‌زاده و احمد شریعت زاده را به میدان فرستاده بود.

این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید و صنعت نفت توانست با یک امتیاز از هفته 28 با تیم مس کرمان هم امتیاز(21) شود و امیدهایش برای بقا در لیگ برتر پر رنگ تر شود.

همچنین حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی(79 ارسلان مطهری)، صالح حردانی، سعید مهری، آرش رضاوند(73 محمدحسین زواری)، روزبه چشمی(79 زبیر نیک‌نفس)، محمد محبی(73 رضا میرزایی)، مهدی قایدی و پیمان بابایی(79 آرمان رمضانی) بازیکنان ارنج شده ریکاردو ساپینتو در رقابت با نفتی ها بودند.